Unesco se asi rozhodlo, že místo biče zkusí metodu cukru, to se ovšem asi přepočítali...V centru Prahy se demoluje a vykuchává jeden dům za druhým, Potěmkinovo jméno už by mohla nést leckterá ulice, nicméně památková péče v Praze je prý na vysoké úrovni..chachá... Inu, stokrát opakaovaná lež se třeba nakonec stane pravdou...
Ono vyškrtnout Prahu ze seznamu památek je trochu problém, které město by tam pak už mělo být? Snad italské Benátky. To ocenění je spíše zavazující než dělejte si tam co chcete...
Výsměch
| 07.07.08 07:21
A co vzhled ruských obchodů v starobylých uličkách Prahy, množící se naddimenzované vikýře a půdní vestavby, vykuchané paláce a měšťanské domy, kde nejsou památkáři ani připuštěni k průzkumům vnitřních omítek, takže tam jsou bezohledně oklepávány zabílené fresky, dekorativní výmalby pokojů, atd., a co zánik mnoha cenných industriálních budov na okraji širšího centra Prahy v posledních letech, ....
Jestli jsem to pochopil dobře, UNESCO ocenilo péči o památky v Praze skrz zprávu, kterou mu ČR předložila. Takže se netřeba vzrušovat: nejde o ocenění situace v Praze, ale o ocenění zprávy o Praze, kterou zpracovali ti, kteří mají na dobrém výsledku před UNESCO zájem: ministerstvo kultury a magistrát. Prostě taková potěmkiáda. S reálnou situací to moc společného mít nebude.
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.