Publisher
ČTK
14.01.2015 21:50
Czech Republic

Brno


back to article
10 comments
...vybudovat lávku...
Zdeněk Skála
| 15.01.15 09:17
Vybudovat lávku je sice dobrá věc, ovšem proč ta lávka vypadá jako silniční most? Asi pro elektromobily...???
rozhledna
mufna
| 15.01.15 04:41
a ještě prosím rozhledničku za 40 mega , šak z 90% budou dotace
Morava + Slovensko
Jirka Máca
| 17.01.15 02:43
Mostek spojující Moravu a Slovensko je v tomto prostoru více než žádoucí!
Ach jo....
Michaela
| 17.01.15 06:04
To nemohl autor navrhnout neco humanejsiho nez tuhle modrou obludu, ktera bude hyzdit tamni krajinu, vzdyt to pripomina zeleznizni most! nikoli lavku pro cyklo a pesi....
Co se insipirovat prvne v zahranici, nez se vypusti neco takoveho.....
...
mathias
| 13.02.15 07:10
Lávka je dobrý nápad. Tá ktorá je prezentovaná však nevyzerá dobre - nie v tomto prostredí. Vhodnejšie by bolo využiť drevo a kameň ...
... no nevím ...
S. Kuchovský
| 13.02.15 05:22
Můj první dojem : potřeba tvarového zjednodušení, nejlépe prostřednictvím mírné plynulé křivky
je na pohled evidentní, stejně jako změna barevnosti. Stavba by měla splynout s lehce zvlněnou
jihomoravskou krajinou. Více lehkosti a elegance by bylo rozhodně na místě. Zvlášť když se jedná
o LÁVKU PRO PĚŠÍ a CYKLISTY, jak to již přede mnou napsala Michaela . . .
priklad
Michaela
| 14.02.15 12:40
http://stavbaweb.dumabyt.cz/Infrastruktura/Annabau-Most-pro- pesi-a-cyklisty-v-Bavorsku.html
názor na most v Tirschenreuthu - viz odkaz Michaely
S. Kuchovský
| 14.02.15 07:49
Po tvarové (architektonické) stránce možná ano, po materiálové stránce (mostovka a zábradlí
ze dřeva) rozhodně ne! Bude vyžadovat vysoké náklady na údržbu přemíry dřevěných elementů.
Realizované dřevěné zábradlí navozuje dojem "vznášejícího se plotu" (bez madla !)
Realita, aneb nohama na zemi
ferdos
| 14.02.15 09:57
Daný most/lávka musí splnit řadu podmínek, vyplývajících z požadavků všech dotčených stran - zejména připomínám, že přemosťuje relativně širokou splavnou řeku, je nutno počítat s reálným rizikem povodní (nesmí být překážkou rozvodněnému toku), musí být vyřešena otázka jeho údržby atd.atd. Bohužel nelze čekat, že se někdo u lávky pro pěší a cyklisty kdesi na hranicích Asie rozšoupne jako u Trojského mostu, a vytvoří po všech stránkách vyhovující originál.
http://zahorie.sme.sk/c/6554479/lavka-cez-rieku-moravu-spoji -kopcany-a-mikulcice.html
Podmínky
Ondřej
| 18.02.15 08:55
Pokud si dobře pamatuju, lávka má být zároveň průjezdná pro záchranné složky, takže aby tam projela sanitka, tak to musí mít taky nějakou šířku a nosnost. Tedy ne, že by to nešlo líp i s těmito parametry, tím spíš že to má být součást archeologického parku...
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.