Jako kdyby nestačil normalizační tramvajový koridor vedený středem celého bohunického sídliště... Po pětatřiceti letech normalizované mozky dopravních inženýrů stále vládnou brněnskému urbanismu (spolu s betonářskou lobby, samozřejmě).
Vést tramvaj od Krematoria Jihlavskou ulicí (a udělat z této výýýpadovky tak trochu osu území) není snad technicky řešitelné? Co na to hlavní městský architekt? Hehe...
Brrrr!No co se dá dělat.
Nesmysl,zase jde jen o to aby si někdo pořádně namastil kapsu.Proč budou študáci jezdit přes St.Lískovec,když koleje můžou vést přes Netroufalky,kde je většina budov kampusu.Tramvaj by jela nad zemí a náklady na výstavbu by byly minimálně poloviční
Jestlipak pan Kotzian někdy jel MHD ?? To co se tu píše je holý blábol.Autobusy i trolejbusy jezdí poloprázdné a nevidím jedíný důvod proč by se měla zřizovat tramvajová linka za neskutečné peníze
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Vést tramvaj od Krematoria Jihlavskou ulicí (a udělat z této výýýpadovky tak trochu osu území) není snad technicky řešitelné? Co na to hlavní městský architekt? Hehe...
Brrrr!No co se dá dělat.