Ministr, který udělá z absurdních důvodů z mezinárodně uznávaného ředitele NG podvodníka a zřejmě z nějakých osobních důvodů se s ním sveze i další uznávaný ředitel z Olomouce, navzdory všem pomůže člověku, který výrazně podpořil současného prezidenta. Něco takového by ani nemělo být umožněno. Pan Staněk, který plnil sny pana prezidenta a byl za to náležitě odměněn výrazným prodloužením setrvání ve velmi dobře placené funkci (není právě toto korupce?), stačí ještě zařídit pomoc pro výrazného sponzora pana prezidenta a to vše navíc zbaběle jen pár hodin před koncem v jeho funkci, takže s tímto svým rozhodnutím už ani nemůže být jinak než mediálně. konfrontován.
Státní správa je v super rozkladu nejen na ministerstvu kultury. Když jsem si uvědomil, že hrozí výstavba plavební komory na Starém Městě, která není v Žádné územně plánovací dokumentaci a to ani v chystaném metropolitnim plánu, a stejně dostane soulad s ÚPD, tak mi to již přišlo dokonale prohnilé. Toto je věc ministerstva zemědělství a místního rozvoje.
Takže když o sobě prohlásíte, že jste mezinárodně uznávaný, můžete si beztrestně přikrádat? Cca 1,2 milionu Kč ročně? To jsou pro vás opravdu "absurdní důvody"? Kromě toho byly další nepravosti, ztráta NG se odhaduje na 30 milionů Kč. Staňkovi patří dík, že měl osobní odvahu do toho jít. Nakonec ho podrazili vlastní.
Způsob odměňování ředitelů je vizitka ministerstva. Procesy a zodpovědnosti si nějak ministerstvo není schopno nastavit a místo aby si udělalo pořádek v systému, tak začalo vyhazovat a žalovat vlastní lidi. Je to v podstate samoznicujici chování. Staněk byl omyl a neštěstí.
V první řadě tady nikdo moc netušil, jak moc respektovaný v mezinárodním měřítku pan Fajt je, rozhodně se tím nechlubil, jen určitá skupina lidí z toho výrazně těžila, protože se tady podařilo díky jeho jménu a osobním kontaktům zrealizovat mimořádné výstavy, jedna z nich probíhá právě nyní. Jedinou vinou pana Fajta je, že přistoupil na složitou konstrukci ministerských úředníků, navíc se značným časovým skluzem, jak mu zaplatit za odvedenou práci. Asi by pro méně mentálně zdatné bylo také dobré říct, že trestní oznámení není obvinění natož odsouzení. Pan Staněk byl horkým adeptem na odvolání dávno před odvoláním pánů Fajta a Soukupa a to pro naprostou neviditelnost a neschopnost, jeho nemnohá vystoupení byla vskutku unikátní ukázkou, kdo všechno dnes může dělat ministra. Nakonec ještě stačil vykonat chorobná přání pana prezidenta, čímž si prodloužil pobyt ve funkci prakticky navzdory všem.
Ale pane Víchu,
je i jiný názor vzniklou situaci: někteří chlapci si tiše a velmi přičinlivě přikrádali, někteří vyhazovali nekřesťanské sumy za pozemky pod rouškou tzv. moderního umění.
Ono se to v Praze dlouho vědělo, ale ono se to na ministerstvu určitě tiše tolerovalo, až přišel ten nový, a to byl jiný sekáč!
Ono, když se krade, tak zákon říká, že je to třeba oznámit .... jinak spoluvina.... !!!
Po odvolání Jiřího Fajta uspořádal ministr kultury zmatenou tiskovou konferenci, na které nepřipustil žádné dotazy a odjel na víkend. Ani nikdy poté tento svůj krok řádně nevysvětlil, jen vršil další zástupné důvody a blábolil cosi o nějakých penězovodech. Na argument p. Fajta, že ona sporná smlouva byla konzultována s ministerstvem kultury nikdy nereagoval. V případě ředitele muzea v Olomouci se už ministr o nějaké aspoň napůl souvislé vysvětlení ani nepokoušel. Vyplývá z toho, že ať už si o samotných odvoláních myslíme cokoliv, jistě k nim nepřispěla ministrova odvaha. Na pravé důvody ukazuje jeho poslední krok ve funkci, kterým (jistě opět "hrdinsky") zrušil památkovou ochranu nad objektem v majetku podnikatele sponzorujícího prezidenta Zemana.
Kdo krade, ten kdo požaduje práci zdarma nebo ten, kdo ji fakturuje? Ten kdo skupuje pozemky pro muzeum nebo ten, kdo státní majetek privatizuje? V komoře architektů máme povolenou práci zdarma jen na charitativní účely. Opravdu myslím, že by si mělo MK nastavit pravidla a ty vyžadovat a dodržovat s péčí hospodáře.
nechtěli byste spíš diskutovat k tématu. To, že Hadí lázně byly zbaveny památkové ochrany v podstatě bez možnosti odvolání? Vztah ministerstva, respektive ministrů kultury k památkám je hodně podivný. A v tomto případě nejde o stavbu z období socialismu, ale o první třetini 19. století a krásný příklad teplické lázeňské architektury. Stojí v prostředí, které kdysi bylo pýchou lázní, ale v posledních letech se zdá, že město i lázně na tento kout rezignovalo, že jeho minulost odepsalo, a to bude hodně velká ztráta.
Bohužel tady nejde vůbec o lázně, ale o protislužbu pana ministra. Celá situace je nesmyslná, podobný objekt by se samozřejmě měl zachovat a pokud s tím má investor problém, tak neměl Hadí lázně kupovat. Někdy se může stát, že se objekt dostane do stavu, kdy není reálné ho opravit a nově využít, ale případ tohoto objektu to podle všeho není. Jiná věc je, že mnohdy objekt chátrá zcela úmyslně, aby se do neopravitelného stavu dostal, stát by ale měl mít možnosti, jak tomu zabránit.
Jelikoz pan poslanec Stanek je uveden primo v nadpisu tohoto clanku, tak se snad nevzdaluji prilis od zameru tehoz, touto poznamkou o
prubehu letosniho boje "kulturni fronty" vuci svemu duchovnimu patronu. Byvse naposled v Olomouci jeste se skolou, v letech sedesatych, uvedomil jsem si plne svuj "pragocentrismus" a tak minuly mesic jsem to napravil. Vyrazil jsem casne rano, abych v te metropoli stravil cely den.
Navstivil jsem katedralu, hrad i muzeum a byl patricne nadsen upravami od doby "vlady jedne strany". Byl vsedni den, navstevniku malo a tak jsem se dal, coby obycejny "muz z lidu" do rozpravy s radou zrizencu ve vsech navstivenych mistech.
K memu velkemu prekvapeni, ani jeden z mnou oslovenych nemel spatneho slova k "panu docentu". Neni divu, ze soc.dem. jsou nyni ve skluzu do politickych pekel, kdyz odvolavaji sve lidi jako je "pan docent".
N.B.
Rad bych poznamenal, ze muj volebni hlas se nenachazi u strany "pana docenta".
zapřísáhlý nepřítel stromů a vůbec zeleně v centru města a dále jako betonový megaloman
Ale pane Lusciniole, ptal jste se těch, jež jedí chleba muzea umění a proto jeho píseň zpívají, neboť "betonářův" pohrobek tam stále vládne.
V Olomouci je "pan docent, alias betonář" všeobecně vnímán jako zapřísáhlý nepřítel stromů a vůbec zeleně v centru města a dále jako betonový megaloman.
Ale pani Myslikova, jak jsem jiz psal, byl jsem v Olomouci poprve po vice nez 60 letech a jen na jeden den. Takze k vetsine Vasich postrehu nemam slov.
Jen jsem byl prekvapen, ze po par mesicich od toho kdy pry zamestnanci muzea "jednomyslne" zadali odchod pana ministra, prestoze tenkrate tzv. "jedli jeho chleba, ale jeho pisen nezpivali" (!?!) tak teprve kdyz jiz byl na odchodu, tak dle Vas ti, s kteryma jsem coby zcela neznama nula nezavazne mluvil, zacali zpivat jeho pisnicku? Proc?
Proc take, dle Vas takovy "betonovy megaloman" se hned bez rozpaku beznadejne nezhledl v tech betonovych rakvich pana Sepky?
Jak vidite, mnoho toho nevim.
Olomoucký betonářský megaloman si přeci chtěl nechat za státní peníze postavit pro sebe mauzoleum!
Proto vybral Jeníkovy betonové rakve bez architektonické soutěže, aby mu to třeba nezkazil někdo, kdo by vyhrál něčím, co by se olomouckým obyvatelům líbilo.
Proč asi nikdy magistrát a muzeum nezveřejnili výsledky studentských návrhů na zástavbu proluky Denisova?
Teda, ty betonove rakve si objednal ten betonarsky megaloman (pan Stanek?) pro sve mausoleum (jedna rakev by mu byla malo?)?
A ja hlupak jsem si myslel, ze naopak "pan docent" chtel vypsat radnou arch. soutez a Olomouc od tech peti oblud ochranit, cimz proti sobe jeste vice postval tu "kulturni frontu", ktera jiz beztak srsela nan siru.
Teda, "Co je moc, to je moc, syrecky z Olomoooooc" (jak zapel klasik).
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
je i jiný názor vzniklou situaci: někteří chlapci si tiše a velmi přičinlivě přikrádali, někteří vyhazovali nekřesťanské sumy za pozemky pod rouškou tzv. moderního umění.
Ono se to v Praze dlouho vědělo, ale ono se to na ministerstvu určitě tiše tolerovalo, až přišel ten nový, a to byl jiný sekáč!
Ono, když se krade, tak zákon říká, že je to třeba oznámit .... jinak spoluvina.... !!!
prubehu letosniho boje "kulturni fronty" vuci svemu duchovnimu patronu. Byvse naposled v Olomouci jeste se skolou, v letech sedesatych, uvedomil jsem si plne svuj "pragocentrismus" a tak minuly mesic jsem to napravil. Vyrazil jsem casne rano, abych v te metropoli stravil cely den.
Navstivil jsem katedralu, hrad i muzeum a byl patricne nadsen upravami od doby "vlady jedne strany". Byl vsedni den, navstevniku malo a tak jsem se dal, coby obycejny "muz z lidu" do rozpravy s radou zrizencu ve vsech navstivenych mistech.
K memu velkemu prekvapeni, ani jeden z mnou oslovenych nemel spatneho slova k "panu docentu". Neni divu, ze soc.dem. jsou nyni ve skluzu do politickych pekel, kdyz odvolavaji sve lidi jako je "pan docent".
N.B.
Rad bych poznamenal, ze muj volebni hlas se nenachazi u strany "pana docenta".
V Olomouci je "pan docent, alias betonář" všeobecně vnímán jako zapřísáhlý nepřítel stromů a vůbec zeleně v centru města a dále jako betonový megaloman.
Jen jsem byl prekvapen, ze po par mesicich od toho kdy pry zamestnanci muzea "jednomyslne" zadali odchod pana ministra, prestoze tenkrate tzv. "jedli jeho chleba, ale jeho pisen nezpivali" (!?!) tak teprve kdyz jiz byl na odchodu, tak dle Vas ti, s kteryma jsem coby zcela neznama nula nezavazne mluvil, zacali zpivat jeho pisnicku? Proc?
Proc take, dle Vas takovy "betonovy megaloman" se hned bez rozpaku beznadejne nezhledl v tech betonovych rakvich pana Sepky?
Jak vidite, mnoho toho nevim.
Proto vybral Jeníkovy betonové rakve bez architektonické soutěže, aby mu to třeba nezkazil někdo, kdo by vyhrál něčím, co by se olomouckým obyvatelům líbilo.
Proč asi nikdy magistrát a muzeum nezveřejnili výsledky studentských návrhů na zástavbu proluky Denisova?
A ja hlupak jsem si myslel, ze naopak "pan docent" chtel vypsat radnou arch. soutez a Olomouc od tech peti oblud ochranit, cimz proti sobe jeste vice postval tu "kulturni frontu", ktera jiz beztak srsela nan siru.
Teda, "Co je moc, to je moc, syrecky z Olomoooooc" (jak zapel klasik).