Michel Rojkind dokončil letos v březnu nedaleko mexického hlavního města muzeum čokolády. Spíše než o muzeum jde však o reklamu a vitrínu obrácenou do dálnice. Za novostavbou se totiž skrývá továrna firmy Nestlé. Muzeum by mělo sloužit hlavně dětem, které se v malém divadle mají připravit na cestu do světa čokolády, čímž je myšlena prohlídka továrny. Po ukončení tour se na konci 'červa' pochopitelně nachází obchod se suvenýry, kde si návštěvníci mohou nakoupit domů zásobu sladkostí. Rojkindův návrh pojmenovaný 'Alebrije rojo' (rudá pohádková bytost) je 300 metrů dlouhý had, jehož tělo je vyskládané z obřích polygonů. Stavba o ploše 630 m² se vznáší nad terénem na šikmých betonových nohách. Nábytek vychází rovněž z tématiky a posezení se podobá obřím čokoládovým tyčinkám (pravděpodobně návrh Rojkindova hlavního interiérového designera Héctor Esrawe). Videozáznam průběhu montáže ocelové konstrukce - zde. Video z ptačí perspektivy na již dokončené muzeum - zde.