No tak všichni víme, že návrh se nepostaví. Jsem přesvědčen na 98%, že se realizovat nakonec nebude. Všichni víme, jak to v Česku chodí. Vše, co je krásné, kvalitní a moderní (nemá to čtyři rohy) je u všech těch zbytečných sdružení nepopulární. Takže bohužel. Bude krásné až jednou za 50 let budou o stavbách rozhodovat architekti, umělci a lidi z oboru a ne náhodný Lojza.
Všechno hezké. Jak architekti, tak dopravní i všelijací ostatní projektanti mají zajištěnu na další desetiletí práci, která nepřináší žádná rizika. Ty kéoleje mají již vyryty v rýsovacích prknech, dnes uschovány v počítačích a stačí již jen měnit razítka. Někdy tam přehodí některé výhybky a třeba přidají, nebo uberou nějakou tu kolej. Ale je to škoda. To naše nádražíčko v centru jsme mohli mít ze zlata a drahého kamení se vším všudy i tak, aby i invalidé měli přímý vstup do vlaků. Zapomíná se při tom na ty lidi. Na ty cestující. Škoda, škoda, škoda. Vše dopadne zase tak, jsk to píši v www.brnenskarola.unas.cz
Vítězný organicky tradiční vstupní portál je design podle mého gusta, jak se za to po desetiletí přimlouvám. Atmosféra takto pojatého prostoru je přátelštější a člověk se s ní rád a snáze identifikuje než s různými křivými krabicemi s rastry a cikcak okny. A jestli je odsun nádraží z centra už v Brně urbanisticky průchozí, to jsem zvědav. V Praze potřebujeme učinit rozhodnutí a posílit Hlavní nádraží na centrální přestupní uzel, aby se dalo kultivovat území blokované magistrálou od Muzea po Vltavskou. Máme to tu jako horký brambor, okolo kterého se 20 let přešlapuje a stále to není jasné.
Vidím pane Myslivče, že "máte zájem hlavně o blaho projektantů" - závist ?? Bez rizik ?? Jaká rizika jste nesl Vy v době Vašeho projektování ?? Jen tak pro zajímavost, mohli projektovat a přitom nedostat žádnou odměnu - to jen tak např. Jinak za mne super návrh (i když je to pouze vizualizace). Pěkný bezrizikový den. Rekonstrukce by se asi naprojektovala sama !!
Pane DeRon - proč závist? Celý život jsem projektoval a stavěl se vším rizikem, které to neslo. Vše jsem dělal s chutí a radostí a nemám se za co stydět. Je mi pouze líto cestujících invalidů (sám jsem invalida), kteří mají ztížený nástup do vagonů a při tom již dávno mohlo dnešní nádraží tento nástup usnadnit. Byť to asi považujete za detail, ale měli jsme v našem projektu i tento detail vyřešen.
Vážený pane Ing.arch. Josefe, reaguji na vaši větičku:
" Jak architekti, tak dopravní i všelijací ostatní projektanti mají zajištěnu na další desetiletí práci, která nepřináší žádná rizika. Ty kéoleje mají již vyryty v rýsovacích prknech, dnes uschovány v počítačích a stačí již jen měnit razítka. Někdy tam přehodí některé výhybky a třeba přidají, nebo uberou nějakou tu kolej."
Budete jeden z těch, kteří v náročné profesi projektanta neuspěli, lze chápat vaši zhrzenost a frustraci, ale prosím nepište o věcech, o kterých nic nevíte.
Pane Josefe Brovský - nejsem žádný zhrzený projektant, naopak mám za sebou kus pěkné práce na kterou jsem hrdý. A právě o tom nádraží jste asi Vy, který toho moc nevíte, tak se tak nevytahujte a raději zapřemýšlejte co dobrého pro lidi udělat.
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
A hlavně ne umělci.
" Jak architekti, tak dopravní i všelijací ostatní projektanti mají zajištěnu na další desetiletí práci, která nepřináší žádná rizika. Ty kéoleje mají již vyryty v rýsovacích prknech, dnes uschovány v počítačích a stačí již jen měnit razítka. Někdy tam přehodí některé výhybky a třeba přidají, nebo uberou nějakou tu kolej."
Budete jeden z těch, kteří v náročné profesi projektanta neuspěli, lze chápat vaši zhrzenost a frustraci, ale prosím nepište o věcech, o kterých nic nevíte.