Rekonstrukci a návrh interiéru obchodu, který se specializoval na prodej stříbra, porcelánu a interiérových doplňků, vypracoval Wright pro firmu V. C. Morris v roce 1948. Architekt renovoval dvoupodlažní dům zasazený mezi dva šestipatrové činžáky. Čelní stěnu stavby zpevnil a zároveň ozdobil cihlami, takže zcela “zazdil“ tradiční výlohy komerčního prostoru. Dovnitř obchodu se vstupuje jakýmsi krátkým “tunelem“, který ovšem díky preciznímu způsobu vyskládání cihel působí tak, že chodce prakticky vtahuje. Wright tento impozantní vchod sám s nadsázkou označil jako “past na myši“. Interiér prodejny je naopak velmi střídmý. Podlaha je dlážděná kameny, na obrovský klenutý strop volně navazuje zatočené schodiště, po kterém se stoupá do druhého podlaží prodejny. Tato rampa je vlastně prototypem spirálovitého schodiště, které autor později použil v
Guggenheimově muzeu. V obchodě V. C. Morrise nechal Wright průkopnicky vytvořit i relaxační zónu, kde si mohli hosté znavení nakupováním odpočinout. Interiér byl vybaven nábytkem, který architekt sám navrhl.