Tento projekt školy disponuje modulární strukturou, která se může přizpůsobit nejrůznějším podmínkám – topografickým, urbanistickým nebo funkčním. Hlavní ideou návrhu je řetěz, který je díky své článkové struktuře schopen přizpůsobit se jakékoliv situaci.
Řetězová organizace umožňuje relativně nezávislé chování návrhu vůči pozemku. Celý projekt se může různě složit, rozložit (v případě výstavby nových prostor nebo patií), natáčet, aby se vyhnul překážkám v podobě stromů a jezírek, může se roztáhnout a definovat tak hranice projektu anebo se terasovitě vyrovnat se svažitým terénem.
Tento řetězový koncept vytváří dva specifické prostorové jevy, pokud jde o vnitřní prostor. Prvním je vytvoření interaktivních míst, která jsou definovány jako složeniny tří učeben a dvou krytých teras, Které vytváří takové dílčí komunity uvnitř školy. Druhou prostorovou zvláštností jsou prázdné zastřešené prostory, které slouží nepředvídatelným událostem. Jsou to místa sloužící k sebevyjádření, místa pro různé výstavy, prezentace nebo setkání. To vše dělá školu místem pro vzdělávání, tvoření, soužití a interakci.