Když mne investor oslovil s prosbou, zda bych mu navrhnul interiér jeho rodinného domu, znali jsme se již delší dobu. On znal práci mou, já zase tu jeho, potkávali jsme se na stavbách, já jako architekt, on jako dodavatel, kameník. Vztah architekt - dodavatel, se tedy rázem změnil na architekt - zadavatel a v průběhu realizace se přetavil v přátelství.
Jelikož investor již moji tvorbu znal, přišel za mnou s tím, že chce právě takový design, jaký dělám, tedy zcela soudobý nadčasový s důrazem na detail a použité materiály. Hned na začátku vyslovil přání, aby se hlavním stavebním kamenem, a to doslova, stal krásný žlutý travertin Giallo Persiano. Nebyl důvod tomuto přání nevyhovět.
Dům, do kterého jsme interiér navrhovali, byl postaven v rámci většího developerského komplexu. Exteriér domu a jeho standardy odpovídaly běžné developerské produkci a ničím nevyčnívaly. Vnitřní dispozice překvapivě mírně přesahovala nad tento průměr. Hlavním prostorem dvoupatrového domku byl velký obytný prostor v přízemí, jehož úroveň byla oproti vstupní partii domu o něco níže, čímž tento prostor získal větší výšku odpovídající jeho významu. Úpravy dispozice byly minimální a v podstatě se omezily na drobné korekce směřující k větší otevřenosti a propojenosti jednotlivých prostor.
Koncepce byla od počátku celkem jasná. Jednoduchá a nadčasová forma provedená v kvalitních a hodnotných materiálech, které se prolínají celým domem, čímž je dosaženo maximálního propojení všech prostor. Abstraktní forma jednotlivých částí interiéru "vyčištěná od všech zbytečností" jako jsou nejrůznější madla mřížky, pak dává o to více vyniknout užitým matriálům a vysoké kvalitě jejich zpracování. O to více pak vyznívají kontrasty lesklé černé žuly Nero Assoluto s bílým sádrovým štukem, nebo dokonalá harmonie žlutého travertinu s citroníkovou dýhou. To vše je pak zjemněno tóny šedé či stříbrné a modré.
Abstraktní formy, které ve výsledku vypadají tak jednoduše, ve skutečností kladou vysoké nároky na kvalitu a přesnost zpracování. Rovné a hladké tvary nepromíjí žádné chyby či odchylky. Všechny části interiéru musely být před započetím výroby pečlivě zaměřeny a následně konfrontovány s ostatními výrobky, tak aby na sebe ve výsledku vše dokonale navazovalo. K tomu významnou měrou přispělo i vysoké nasazení investora, který se stal i sám sobě dodavatelem některých částí.
Interiér byl navržen s maximální měrou atypické zakázkové výroby, jediné typové výrobky jsou jídelní židle a sofa. Vše až do nejmenšího detailu bylo navrženo a vyrobeno přímo pro tento dům a pro tohoto investora. Navrhnout a vyrobit tak bylo potřeba i konferenční nebo jídelní stůl, nebo vybavení koupelny.