Desáté patro ztvárnil japonský architekt Arata Isozaki, jehož několik posledních evropských realizací svojí kvalitou značně pokulhává. Isozaki se v návrzích interiéru hotelu Puerta América nesnaží Evropanům nijak podbízet, ale předvádí geometrizující čisté a jasné východní myšlení. Sám autor se navíc inspiroval slovy Junichiro Tanizaki, autora eseje Chvála stínů z roku 1935, který zde popsal pocity vznikající z
„tmavnoucích stěn nořících se do stínů, které viditelně interiéru odebírají přebytečný dekor.“ Isozaki zde vyjádřil roli světla v japonské architektuře, kde je pro místnosti charakteristická hra stínů a diskrétního rozptýleného světla. Také koupelna se obrací k japonským tradicím, když je pravoúhlá dřevěná vana spojena se sprchovým koutem. Za povšimnutí stojí také shoji, zástěna užívaná v tradiční vesnických domech na Dálném východě.