NOVÉ KANCELÁŘE
Příprava architektonického návrhu nových velkoprostorových kanceláří je vhodným momentem k úvahám o tom, jak využít spousty metrů čtverečních bílých stěn, které jsou často k dispozici. Je to ideální příležitost, kdy využít síly wallmarketingu a spojit interiérový design s marketingovou komunikací.
Při práci na wallmarketingovém projektu je pro nás největší inspirací způsob firemní komunikace. Originálně zpracujeme motivy kombinující čistou typografii, objekty a barevné tóny. Wallmarketing celý prostor harmonizuje, decentně odlišuje jednotlivé části interiéru, dává jim nezaměnitelnou atmosféru a zároveň komunikuje s lidmi v místnosti.
NOTINO, společné a kancelářské prostory, cca 300 m², Brno
Ve spolupráci s KYZLINK architects, realizace 2017
FIT OUT KANCELÁŘÍ
Většina firemních interiérů projde jednou za čas proměnou. Nemusí jít nutně o generální rekonstrukci, může se jednat o menší změny v rámci reorganizace firmy. I tyto úpravy jsou příležitostí, jak využít výhody wallmarketingu. Firemní interiér dokážeme ve velmi krátkém čase proměnit v atraktivní a příjemný prostor, který současně slouží jako decentní, ale účelný marketingový nástroj.
REGIONÁLNÍ HOSPODÁŘSKÁ KOMORA, prezentační, společné a kancelářské prostory, cca 150 m², Brno
Ve spolupráci s ing. arch. Jaromírem Šašinkou, realizace 2017
VEŘEJNÉ PROSTORY
Wallmarketing je vhodný nejen do kanceláří, ale do všech prostor, kde se pohybují lidé. Pojem veřejné prostory zahrnuje širokou škálu různých interiérů, kde se přímo nabízí využití zdí buď pro sdílení konkrétních informací, nebo pro podprahové zprostředkování nálad a pocitů. Kavárny, restaurace, muzea, showroomy, obchodní centra, vstupní haly, infocentra, muzea, to jsou veřejné prostory, kde lze s úspěchem využít sdělnost wallmarketingu.
OBCHODNÍ CENTRUM IGY, foodcourt, cca 150 m², České Budějovice
Ve spolupráci s KYZLINK architects, realizace 2017
OBSLUŽNÉ PROSTORY A KRYTÁ PARKOVIŠTĚ
Vzhled obslužných prostor bývá často tím posledním, co se v rámci výstavby nebo rekonstrukce budovy řeší. Často se neřeší vůbec. Tyto prostory se přímo nabízejí k účelnějšímu využití a oživení. S úspěchem zde velmi často používáme speciální certifikované materiály, které zvyšují odolnost povrchů a wallmarketingu dodávají další přidanou hodnotu.
POJIŠŤOVNA KOOPERATIVA, centrum likvidace pojistných událostí, cca 1 000 m², Praha
Realizace 2017
Další realizace wallmarketingu můžete potkat v prostorách:
Advantage Consulting, s.r.o., ABRA Software a.s., BAYER s.r.o., Konica Minolta Business Solutions Czech, spol. s r.o., LOMAX & Co s.r.o., Moravské zemské muzeum (Pavilon Anthropos), PetCenter CZ s.r.o., PPG INDUSTRIES CZECH REPUBLIC, s.r.o., SEW-EURODRIVE CZ s.r.o., SCHÜCO CZ s.r.o., RENOCAR, a.s., TEDOM a.s.