„Posílit povědomí o kvalitě hliníkových oken a dveří značky Schüco u privátních koncových zákazníků a nabídnout síť ověřených a spolehlivých prodejen je hlavním cílem našeho projektu Premium Partner,“ vysvětluje Petr Herynek, marketingový ředitel firmy Schüco International KG pro ČR. Premium Partner, koncept ověřený v zahraničí, představuje síť exkluzivních partnerských prodejen firmy Schüco, které zákazníkům z řad majitelů rodinných domků, bytů a bytových domů zajistí ucelený servis v oblasti hliníkových oken a dveří. Partnerským firmám členství přinese marketingovou propagaci a z ní plynoucí podporu prodeje.
V současné době síť zahrnuje devět prémiových partnerů, kteří získali celoroční certifikát potvrzující členství. „Projekt jsme oficiálně odstartovali na konci července symbolickým odpalem na golfovém hřišti na Konopišti a společným jednáním s našimi partnery. Koncept je s velkým úspěchem realizován i v několika dalších zemích, a tak věříme, že bude minimálně stejně efektivní jako tomu je např. v Belgii, Holandsku, Švédsku, Lucembursku či Norsku,“ doplňuje Petr Herynek.
Jednotný design a podpora automatizace poptávek Koncept bude zaštítěn společným logem Premium Partner, propagačními materiály i jednotnou venkovní signalizací partnerských prodejen. K ucelenosti projektu mají přispět také připravované webové stránky PremiumPartner.cz, které by měly být spuštěny v průběhu srpna. Kromě přehledu partnerů webové stránky nabídnou informace o hliníkových oknech a dveřích, o referenčních projektech či speciální aplikaci pro sběr a vyřizování poptávek. Zjednodušeně řečeno aplikace spočívá v poptávkovém formuláři, do kterého zákazník vyplní základní informace a požadavky. Ty systém automaticky zpracuje a vygeneruje geograficky nejbližšího partnera, který se zakázkou začne zabývat.
Propagace na internetu i v tisku Projekt Premium Partner i téma hliníkových profilů Schüco obecně budou podpořeny kampaní na internetu i v časopisech o bydlení. „Do konce roku plánujeme posílit naše pozice na nejznámějších internetových vyhledávačích Seznam.cz a Google.cz. V rámci tisku proběhne opakovaná inzerce ve vybraných časopisech o bydlení. Komunikaci podpoříme také prostřednictvím PR,“ dodává Petr Herynek.
Roadshow a prezentace v showroomech Chystají se i další formy propagace. V září po České republice proběhne informativní Roadshow, kdy speciální Schüco Demotruck bude objíždět sídla partnerských prodejen a odborné i široké veřejnosti budou zástupci firmy Schüco prezentovat inovativní Schüco produkty i obecné benefity hliníkových profilů. Do budoucna se firma Schüco chystá koncept podpořit prezentací v showroomech a vzorových místnostech přímo u partnerů.
Seznam aktuálních devíti členů projektu Schüco Premium Partner