K článku paní kolegyně Marie Davidové bych alespoň doplnil, že Dr. Kotnik a Prof. Gramazio hovořili velmi zajímavě hlavně o rozsahu a způsobu výuky technických, obzvláště pak konstrukčních předmětů, jimž je na ETH tradičně věnována značná pozornost (a to například i přesto, že švýcarští architekti mohou v praxi samostatně zpracovávat pouze projekty jednoduchých staveb a všechny ostatní projekty musejí nechat autorizovat stavebními inženýry).
A ještě si nemohu odpustit poznámku ke druhé polovině článku: zúčastnil jsem se celého jednání pracovní skupiny a naprosto si nevybavuji, že by byla meziústavní a mezifakultní spolupráce na školách mimo TUL takto znectěna… namístě je zřejmě naopak připomenout, že zajímavých mezinárodních úspěchů (např. Solar Decathlon v Kalifornii, Betoncanorace v Utrechtu apod.) dosáhla ČVUT právě díky své meziústavní (mezikatedrové) a mezifakultní spolupráci…
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
A ještě si nemohu odpustit poznámku ke druhé polovině článku: zúčastnil jsem se celého jednání pracovní skupiny a naprosto si nevybavuji, že by byla meziústavní a mezifakultní spolupráce na školách mimo TUL takto znectěna… namístě je zřejmě naopak připomenout, že zajímavých mezinárodních úspěchů (např. Solar Decathlon v Kalifornii, Betoncanorace v Utrechtu apod.) dosáhla ČVUT právě díky své meziústavní (mezikatedrové) a mezifakultní spolupráci…