Vložil
ČTK
18.09.2008 17:25
Praha


zpět na článek
2 komentáře
Dotaz k řešení POV prodloužení metra A
Ing. Zdeněk Němeček
| 29.01.09 03:21
Zajímalo by mně, kde bude plocha zařízení staveniště pro první etapu prodloužení metra A, a ve kterém místě bude vyústěn pomocný tunel pro vyvýžení vyrubané horniny na povrch v části trasy z Dejvické na Červený vrch ?
Ono to není tak legrační,
emil
| 30.01.09 10:53
protože už běží územní řízení, viz:http://www.praha6.cz/tabule/zprava.php?ID=11749&archiv=& String=&Hledani=
Jako běžný občan Prahy 6, který nevlastní nemovitost přímo v trase se, bohužel, k dokumentaci nedostanu. Zbývá mi tedy pouze apelovat na účastníky řízení, aby chránili veřejný zájem. Přesto se nedokážu zbavit pocitu zbytečnosti stanic Petřiny a Bílá Hora. Než se dopravím eskalátorem na Petřinách na nástupiště, budu tramvají na Hradčanské, případně pěšky ve Veleslavíně. Smysl stanice na Bílé Hoře, která patří mezi nejřidčeji osídlené oblasti Prahy, mi uniká úplně. Argumentace protažením tramvaje na sídliště do Řep je úsměvná, nebo spíš trapná.
Nejnebezpečnější z hlediska provádění stavby je asi obrovské množství podzemní vody, která stéká z masivu Bílé Hory směrem do Střešovic, Břevnova, Liboce a Ruzyně. Tunel tyhle prameny přeřízne a všichni víme, jak jedna studánka u Machoninovic vily protéká do Strahovského tunelu. V tomto případě by mohl být v tunelu rovnou tobogán...Hydrogeologie není s tuneláři žádná kamarádka.
Nedá se svítit, spolu s novou ranvejí na letišti bude tahle stavba znamenat konec dobrého bydlení na Praze 6...
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.