Prakticky vždycky jde dohledat více. Ale bylo by pěkné, když by informace o autorství byla součástí každé zprávy. Nehodlám tomu věnovat víc jak pár minut. Viděl jsem více a nemyslím si, že jde o kvalitní návrh. Autoři jsou také dobře utajení...
Nechci být za věčného rýpala, a tak jsem moc rád, že to někdo zmínil jako první přede mnou. Je to podle mě nefunkční paskvil na efekt.
Pravá strana autobusu s dveřmi (2-3?) bude tětivou kružnice nástupiště a občas někdo zvláště u středních dveří nepřekročí mezeru mezi posledním schodem a obrubníkem, napadají mě lidé s kočárky, imobilní atd.
Kruhové nástupiště bude nepříjemné i pro řidiče - při najíždění k obrubníku zvláště mezi další autobusy a možná i při vyjíždění z řady autobusů, dále řidič nebude mít dobrý přehled o tom co se děje na chodníku v zatáčce za vozidlem (zda někdo nedobíhá), bude nebezpečnější případné couvání.
Také bude náročnější zimní údržba, možná nepředvídatelný obrubník v závěji občas pocuchá radlice atd.
Pokud se řeší jako "strašlivý" problém např. brněnské vlakové nádraží v mírné zatáčce, zde u novostavby s volností řešení, mi skutečně zůstává rozum stát.
Novostavba to sice je, ale o volnosti řešení se moc mluvit nedá. Nechcete být za rýpala, ale rýpete aniž by jste znal okolnosti. Nové nádraží se staví v místě nádraží stávajícího v historickém centru. Místa na novou výstavbu bylo opravdu málo a kruhové řešení vychází ze stávajícího stavu. Prostor pro pojezd autobusů je max. možný s ohledem na lokalitu. Nechci projekt obhajovat jako dokonalý. Problémová místa tam jsou , ale většinou vycházejí z kruhového půdorysu, který je nutný s ohledem na lokalitu.
Děkuju za odezvu. "Okolnosti" skutečně neznám, vizualizace mizerná, pokus o její srovnání s mapou se mi nedaří. Neznám ani frekvenci autobusových spojů, doby čekání atd..
Omlouvám se tedy za ten "nefunkční paskvil na efekt".
tak úroveň vizualizace je asi slabší, důležitej bude výsledek...když se podíváte do Map tak ta hlavní budova bude ve východním cípu té kruhové plochy, nástupiště pak od budovy na jihu až skoro po severovýchod té plochy...záměr má svoje chyby, ale s přihlédnutím na problémy s prostorem a navíc soukromými pozemky okolo se zde podařilo získat maximum, jiné místo na nádraží se snažilo najít několik vedení města, navíc pokud by se nestihla dotace, tak město by těžko financovalo celou stavbu samo, ten stávající stav je opravdu velice tristní, vypadá to tam jak někde v Rumunsku, je tam bordel, smrdí tam moč a lehce přijdete k našlápnutí něčeho hnědého
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Vizualizace promlouvá za vše...
Pravá strana autobusu s dveřmi (2-3?) bude tětivou kružnice nástupiště a občas někdo zvláště u středních dveří nepřekročí mezeru mezi posledním schodem a obrubníkem, napadají mě lidé s kočárky, imobilní atd.
Kruhové nástupiště bude nepříjemné i pro řidiče - při najíždění k obrubníku zvláště mezi další autobusy a možná i při vyjíždění z řady autobusů, dále řidič nebude mít dobrý přehled o tom co se děje na chodníku v zatáčce za vozidlem (zda někdo nedobíhá), bude nebezpečnější případné couvání.
Také bude náročnější zimní údržba, možná nepředvídatelný obrubník v závěji občas pocuchá radlice atd.
Pokud se řeší jako "strašlivý" problém např. brněnské vlakové nádraží v mírné zatáčce, zde u novostavby s volností řešení, mi skutečně zůstává rozum stát.
Omlouvám se tedy za ten "nefunkční paskvil na efekt".