0,5mio je obvyklá cena za jedno parkovací stání v domě. Vynásobte to 2x a máte cenu parkovacího stání pod zemí. Dostat auta z ulic není levná záležitost.
Půl mega nestojí parkovací stání ani v objektech v Praze, kde cena parcely je mnohonásobně vyšší. Pozemek je zřejmě města a žádná podzemní patra se neplánují. Uvádím text ze zastupitelstva...
Zvolená varianta navrhuje parkovací dům ve střední části vnitrobloku. "Dům se skládá ze čtyř nadzemních podlaží. První je vzhledem k výškopisu částečně zapuštěno do terénu. Následují dvě typická patra, ustoupená od okolních objektů. Poslední patro je limitováno proporcemi sousedních objektů a je tak prostorově úspornější," uvedl místostarosta Písku Josef Knot
v posledních letech se postavilo několik veřejných parkovacích domů v Brně, nebo Plzni (v Praze nevím o žádném). Najděte si jejich náklady a vydělte počtem aut, vyjde Vám všude plus minus 0,5mio/auto. Je to prostě obvyklá cena.
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Zvolená varianta navrhuje parkovací dům ve střední části vnitrobloku. "Dům se skládá ze čtyř nadzemních podlaží. První je vzhledem k výškopisu částečně zapuštěno do terénu. Následují dvě typická patra, ustoupená od okolních objektů. Poslední patro je limitováno proporcemi sousedních objektů a je tak prostorově úspornější," uvedl místostarosta Písku Josef Knot