...tak jsem si říkal, kde k těm hausnumerům došli!
Jistě, budovy samy by pěkných pár set milionů při své rekonstrukci spolykaly - zvláště u nás, kde všimné a držhubné je pevnou součástí struktury nákladů. Ale jinak nádraží jsou samou svojí podstatou jedním z nejméně kontaminovaných typů průmyslových areálů. Navíc v případě území, kde by se jeho značná část při dostavbě stejně musela přeorat do hloubky čtvrtého parkovacího suterénu, je obava z nějakých značných vícenákladů na "vyčištění" celkem úsměvná.
tak se to vzdy poradne predem prodrazi. A sakra! Drzhubne je pryc!
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Jistě, budovy samy by pěkných pár set milionů při své rekonstrukci spolykaly - zvláště u nás, kde všimné a držhubné je pevnou součástí struktury nákladů. Ale jinak nádraží jsou samou svojí podstatou jedním z nejméně kontaminovaných typů průmyslových areálů. Navíc v případě území, kde by se jeho značná část při dostavbě stejně musela přeorat do hloubky čtvrtého parkovacího suterénu, je obava z nějakých značných vícenákladů na "vyčištění" celkem úsměvná.