Vložil
ČTK
12.04.2007 11:50
Brno


zpět na článek
2 komentáře
jak to skončí?!
Toony
| 12.04.07 02:28
Hmm, takže je myslím jasné, jak to v Brně dopadne, ne? Místo tranzitního úseku přes Bystrc, který by ovlivňoval město Brno v délce cca 2km - zastřešená varianta přes Bystrc spolu s protihlukovými bariérami u Bosonoh - a dokázal by odlehčovat dopravu na VMO to skončí takto:

ŘDS do brněnského úseku R43 neinvestuje ani korunu na nějakou Boskovickou brázdu už tuplem ne - a zvolí cestu nejmenšího odporu a R43 napojí u Kuřimi na stávající komunikaci I42, která vede kolem Globusu, přes Řečkovice, Královo pole, Žabovřesky, Pisárky, Nový Lískovec, Bohunice a Starý Lískovec a u Bosonoh udělá novou křižovatku kde napojí novou R43 na Vídeň.

Takže místo cca 2km ovlivněného území se ještě více zahustí doprava na cca 25km komunikací v centru Brna - a nejenom, že se neulehčí situaci na VMO, ale stejná možná horší situace zůstane na MMO. Děkují tedy všem "zeleným" za "lepší život" v Brně
Nejhorší varianta je ta nulová.
Ian
| 18.04.07 05:50
Nulová, jak přiléhavý název. Osobně se divím obyvatelům Kr. pole, Ivanovic, Řečkovic, Žabovřesk, Lískovce nebo Pisárek, že se nesemknou k daleko většímu odporu proti neopodstatněnému zdržování výstavby R43 v jakékoli její variantě. Situace na městském okruhu a na I42 bude brzy stejná kako v Praze na Jižní spojce. Rád bych obyvatelům Bystrce připmněl, že bydlí ve velkém městě a to se všemi klady i zápory (např silnice), které to s sebou nese.
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.