Source
Klub Za starou Prahu
Publisher
Tisková zpráva
24.09.2008 23:30

back to article
5 comments
V Olomouc se taky snažili...
de ardoise
| 25.09.08 10:22
O stará nádraží je zájem. Velká plocha u centra. krásné místo k architektonickému rozletu ( masakru) a komerčnímu zneužití. Na občany, kteří každodenně využívají tato stará nádraží pro dojíždění za prací z okolí se ohled nebere. Milionáři MHD nejezdí. V Olomouci se taky snažili
http://www.archiweb.cz/news.php?type=1&action=show&id=1649
Uvidíme, kdy bude další pokus...
je to tak,
Vích
| 25.09.08 05:01
pěkně a k věci napsáno.
mnohe neefektivni veci nezajdou samy
Jan Sommer (hlas z hnojiste)
| 25.09.08 06:58
Je třeba jim pomoci. Typicky je nutné zařídit, aby zmizely obce s méně než pěti tisíci spoluobčany. Zatím nebyl předložen a posouzen žádný důkaz, že má smysl např. do takových zákoutí budovat a pak udržovat silnice a jakákoliv jiná vedení.
KZSP je typickým příkladem avanturismu. Nemají politický mandát, a přesto hovoří. Pan president říká: nemáte politický mandát: nehovořte. Proč si ti jinak milí lidé nedají říct. Dávno jim myslitelé typu pana Jakla srozumitelně vymezili meze. Jak to, že nepochopili, co se jim sděluje?
Stará nádraží mají být normálně rozprodána. Cokoliv jiného je nenormální. Např. fandění prospěchu obce.
málo místa na muzeum
P_V
| 29.09.08 03:46
Argument o bezbarierovosti momentálně pokulhává, peróny jsou nízké a oba hlavní vstupy mají schody. Jinak ovšem souhlas s tím, že by se ještě dnes měla rezervovat plocha pro další nástupiště budoucí kladenskou dráhu, než se tam postaví nějaké skleněná krychle.
U muzea si nedovedu představit, jak by se na tak malou plochu vměstnalo oněch 40-50 vozidel. Možná ano, ale pak už tam nebude prostor pro návštěvníky. Muzeum vyžaduje větší prostor, kde lze fotit, nechat exponátům vyniknout, občas je zatopit a vozit návštěvníky sem tam, ne takový koutek mezi zdí a mostem, kde jakákoli manipulace bude připomínat hlavolam. Ideální by pro muzeum byly třeba Bubny.
Dokonalá návaznost na MHD?
Hajnej
| 30.09.08 08:16
Pokud o něčem tvrdíme, že je to dokonalé, tak to znamená, že už to nemůže být lepší. A to vazba Masaryčka - MHD rozhodně není, přinejmenším ne ve srovnání s podzemním řešením, které bude mít přímé přestupy na všechny tři trasy metra.
Dále pak Masaryčka neřeší ten problém pražské železnice, který se po zprovoznění Nového Spojení stane nejzávažnějším, a tím je nízká propustnost spojení Hlavní nádraží - Smíchov. A právě tento problém je tou podzemní variantou řešen. Bez tunelu na Smíchov to znamená zásadně zvětšit počet kolejí na Výtoni a zde by mě docela zajimalo stanovisko KsZP...
Jinak mi není jasné, proč by měl být celý podzemní diametr placen developery, když jeho prvořadým úkolem je vyřešit vnitroměstskou železnici (něco jako S-Bahn v Berlíně), která bude přínosem pro prakticky celou Prahu (uvolnění současněého kolejiště na Masaryčce bude jen vedlejším efektem).
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.