Praha - Praha vypsala výběrové řízení na reklamní kampaň, která Pražanům i turistům připomene nadcházející výročí zapsání hlavního města na seznam světového dědictví UNESCO. ČTK z webu magistrátu zjistila, že kampaň bude stát zhruba milion korun. Historické centrum Prahy vstoupilo do UNESCO spolu s Telčí a Českým Krumlovem před dvaceti lety. Zapsání na prestižní seznam je podle Prahy důležitým milníkem v historii ochrany pražské památkové rezervace. Interaktivní kampaň tak má zvýšit povědomí o hlavní městě jako o mimořádné historické kulturní metropoli Evropy, píše se v zadávací dokumentaci. Kampaň potrvá šest měsíců, od prosince až do konce května příštího roku. Praha, která je nejvýznamnější městskou památkovou rezervací v Česku, vstoupila na seznam UNESCO 4. prosince 1992. Pod ochranou je historické jádro o rozloze 866 hektarů, které zahrnuje Pražský hrad a Hradčany, Malou Stranu včetně Karlova mostu, Staré Město s Josefovem, Nové Město a Vyšehrad. K výročí je v Sále architektů Staroměstské radnice do poloviny listopadu k vidění výstava s názvem Památky světového dědictví v ČR.