Publisher
Petr Šmídek
07.11.2010 11:30

back to article
3 comments
Unilever series?
instant
| 09.11.10 12:02
Unilever series? Fuj. To je už v umění stejná šmíra jako ve sportu ... všechno prodat do reklamy
Re: Unilever series?
Petr Šmídek
| 09.11.10 12:20
Výběr umělců jako Louise Bourgeois, Bruce Nauman nebo Rachel Whiteread (ale především jejich děl instalovaných v Tate Modern) svědčí o osvícenosti sponzora. Těší mě, že z peněz za margaríny a prací prašky mohl umělec několik let nerušeně tvořit. Díla Anishe Kapoora nebo Olafura Eliassona zůstanou v mé paměti nejspíš až do příchodu Alzheimera.
Souhlas s Petrem
Martin Rosa
| 09.11.10 12:34
Myslím si, že je potřeba rozlišovat mezi reklamou, kdy jsou umělci vmanipulováni do pozice PR, a mecenášstvím. Někdo to platit musí. A osvícený sponzor - mecenáš - je lepší než v současnosti přebujelý systém všelijakých grantů...
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.