"Růst Orddupgaardu představoval možnost objevovat nové formální vztahy mezi složkami muzea a zahrady, která je obklopuje tak, že celek představuje určitou topografii v sobě samém."
Zaha Hadid
"I přesto, že stavba Zahy Hadid má pozoruhodně odlišný moderní idiomatický vztah k původnímu vesnickému stavení, podařilo se jí zachytit zvláštního ducha místa a dovedně ho aktualizovat. I přes nové přístavby, Ordrupgaard si zachovává svůj základní charakter."
Anne-Birgitte Fonsmark, ředitelka Ordrupgaard
Zaha Hadid umí být poetická, ikdyž musí stavět v šedi urbanismu amerických měst. Co pak, když okolí její realizace tvoří romantická zahrada s venkovským sídlem. Do té doby ostré lámané dekonstruktivistické tvary najednou změkly. Beton i sklo přejaly křivky okolního terénu. Jonathan Glancey z Guardian dokonce našel podobnost (barva a tvar) mezi přístavbou musea a obrazy jednoho z největších dánských malířů Vilhelm Hammershoi, jehož nejlepší díla tu visí. Majitel původního domu, pojišťovací makléř Wilhelm Hansen (1868-1936), byl vášnivým sběratel obrazů. V historizujícím domě z roku 1918 postupně vznikala významná sbírka dánských malířů a francouzských impresionistů, která je od roku 1953 je přístupná veřejnosti. Nové křídlo, které vzniklo za nemalého přispění dánské vlády, zdvojnásobilo celkovou výstavní plochu a vytvořilo odpovídající vstupní a provozní část musea.