Obchodní jednotka se nachází v komplexu budov z 19. století mezi ulicemi Na Příkopě a Panskou, obecně známém jako Černá Růže. Samotná dvorana byla vybudována v roce 1932 podle návrhu architekta Oldřicha Tyla a dnes je kulturní památkou.
Stav, ve kterém obchodní jednotka byla před rekonstrukcí, byl kvalitativně hluboko pod úrovní vlastního interiéru noblesní sklobetonové pasáže. Po odstranění nehodnotných vrstev z posledních dvou dekád (sádrokartonové podhledy, příčky a laminátová podlaha) byly obnaženy původní konstrukce. Dráty, které trčí z betonového stropu, nesly původní podhled. Odtržením od své nosné reality dávají surovému stropu výtvarnou kvalitu.
Cílem byly minimální investice do zpustošené obchodní jednotky o rozměrech 8 x 8 metrů, která pro samotný objekt obchodu představuje pouze výchozí bod. Do takto připravené obchodní jednotky je vložen objekt prodejny/skladu - tak jako se třpytivý flakón dává do krabičky nebo nasvícený exponát do výstavní vitríny. Řešení interiéru obchodní jednotky se tak omezilo na demontáž nevhodných nánosů, novou stěrkovou podlahu a výmalbu. Všechny ostatní nově přidané prvky je možné demontovat a instalovat v jiném vyhovujícím prostoru.
Kombinace výdejního skladu eshopu s klasickou prodejnou je sice častá, ale většinou jsou obě funkce prostorově oddělené. Dělit malou obchodní jednotku na ukrytou skladovou část a reprezentativní část s přespultovým prodejem by byla škoda, úkolem tedy bylo navrhnout transparentní objekt, který pojme obě tyto funkce.
Podkovový tvar navrženého objektu vznikl deformací kruhu přimknutím k zadní instalační stěně čtvercové obchodní jednotky, přičemž geometrie zároveň vychází z korporátního písmene "i" - hlavního nosného prvku identity zadavatele, který navrhl Jan Solpera. Objekt je jasně orientován na pultem otevřenou přední stranu, která je co nejtěsněji u prosklené fasády ochozu a stěnou uzavřenou zadní stranu, která obchodu kryje záda. Díky tomu, že je, v závislosti na zaplnění regálů, více či méně transparentní, nabízí obsluze přehled o dění v obchodě. Zákazník zároveň může sledovat cestu jím objednaného zboží ze skladových regálů.
Regály z březové překližky pro vystavení zboží jsou popnuté pletivem z nerezových lanek a tvoří vnější plášť objektu. Uvnitř objektu stojí typové regály z pozinkovaného plechu s kapacitou až 1 500 papírových tašek se zásilkami z internetových objednávek. Překližka představuje zemitou protiváhu třpytivým produktům hrajícím všemi barvami. Utilitární plechové regály s černými a bílými taškami uvnitř objektu jsou doplněny nezbytnými řadícími abecedními štítky z barevně lakovaného plechu, opět ve tvaru Solperova korporátního "i".
Pro prezentaci firmy el nino parfum uvnitř pasáže byla vyrobena výstrč respektující profilaci a barevnost památkově chráněné prosklené stěny mezi ochozem a obchodními jednotkami.