Špičkové opto-elektronické přístroje Carl Zeiss, profesionální přístup k zákazníkovi a originální designové brýlové obruby Alain Mikli, Philippe Starck, Blac, Ludwig Rosenberger, Beausoleil …
Koncept prostoru – vychází z prostorových možností a reflektuje potřeby optiky. Pro laika jednoduchý prostor, kde si vybere brýle – pro zasvěcené promyšleně provázaná mozaika cesty klienta. Maximální otevřenost prostoru, zároveň důmyslně oddělené zóny jednotlivých provozů, jež je vhodné oddělit a vytvořit dostatečné soukromí a klid pro přesnou práci či soustředěnou aplikaci.
Koncept prezentace – brýlové obruby jako klenot – vystavený ve šperkovnici – kde každý kousek má svůj prostor a dá vyniknout své jedinečnosti.
Vstupní část byla pojata jako rozložení zlaté šperkovnice v podobě nugetu, přes jejíž prořezané zlaté stěny se do okolí reflektuje vnitřní funkce v podobě decentní reklamy. Svůj primární prezentační směr však orientuje do hlavního showroomu optiky s relaxačními křesly a prezentačními stolky. Uprostřed prodejny stojí solitér nugetu – hlavní vyšetřovny – ve kterém se odehrává konzultační, prezentační a specializované vyšetření zraku. Za nugetem je dálkové vyšetření spojené s prostorem pro asistovanou aplikaci kontaktních čoček. Po straně je laboratoř – místo pro servis brýlových obrub spolu se zázemím personálu.
… cílem bylo vytvořit skvělý pocit z místa – takový, aby doplnil vše co tato optika představuje – filozofii profesionálních optických přístrojů Carl Zeiss, originální prezentaci designových brýlí a hlavně příjemné místo nákupu.