Po 6 letech se vracíme do Paláce Karlín, sídla marketingové agentury Czech Promotion, abychom vytvořili další osobité kanceláře o rozloze přes 1000 m², které se svou vzdušností, dynamičností, rozmanitými strukturami a recyklovanými materiály liší od současných trendů kancelářského designu. Dispozice akcentuje 2 klíčové požadavky: pohyb a komunikaci. Hlavním prvkem openspace prostoru je dynamický multifunkční koridor vyplněný oblými mini zasedačkami. Klíčovým prvkem realizace byla recyklace s cílem najít udržitelné, logisticky i ekonomicky dostupné materiály, což reflektuje jednu z nejdůležitějších filozofií agentury, tedy navrhovat funkční řešení maximalizující požadovaný efekt s co nejnižšími náklady. V interiéru tak objevíte okno vyplněné láhvemi od vína, skleněné příčky z původních oken Paláce Karlín, bazarové dveře, podhledy z kari sítí objímající i sloupy, či dřevěné obložení stěn ze starých trámů. Prostor je protkaný renovovaným antikovým nábytkem v kombinaci s moderními kousky od českých výrobců či nábytkem na míru, např. téměř 9 metrů dlouhý pracovní ponk. Stěny oblých mini zasedaček jsou obloženy polštáři vytvářejícími vhodné akustické podmínky pro práci. Vizuálním průvodcem interiéru je bílá barva sjednocující přiznané surové struktury materiálů, ať už zděné stěny, požární nástřiky či rozvody technologií. Celým interiérem prorůstá zeleň a bílý prostor postupně ovládá, symbolizuje dynamiku firmy a přirozený růst.