Je nekonečná škoda, jak urbanistický přínos doplňování proluk věčně sráží parkovací normy. Tady jsme v centru historického města, v prostoru, který má být živou městskou ulicí s aktivním parterem. Tento dům ovšem nikdy žádný živý parter mít nebude, poněvadž jej celý obsadila garáž. Místo kavárny nebo obchodu mříž s výhledem na zaparkovaná auta, místo živé ulice dopravní koridor. Je fajn, že se parkovací minima konečně alespoň snížila, ale je to pořád málo.
...a zeptat se proč developeři maximalizující zisk nepoužívají podzemní parking. V Německu je podzemka pod každou bytovkou v centru. Pochopili totiž, že auta nájemníků z reality nevymažete.
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.