egeraatuv projekt znamenal začatek klesani vlaku, který je ve zlomcích %, několik kilometru před Brnem. To byl asi hl. duvod pro vyloučení ze soutěže, teda krom porušení pravidel soutěže. Cena projektu nadraží nemusela byt vyžší než u ostatních návrhu ale zaležitost klesání by jej zřejmě vyrazně prodražila.
Co se týče kvality výtězného návrhu brněnského nádraží verzus stuttgart nelze se snad nad zím ani zamyslet. V Brně vyhrál asi nejstřídmější návrh splňující požadavky zadavatele. otázka nakolik to byl populistický výsledek (kdy snad více než polovina obyvatel Brna s projekten nesouhlasila, následkem toho vláda oznamila že neuvolní dostatek peněz na projekt stojící 15miliard, pak 20 a niní snad 25 a korunku tomu nasadila EU ktera pohrozila že se nebude učastnit financování projektu). V Brně tedy bude stat více politika na místě nádraží, ve Stuttgartu architektura. a ať nikdo neříká, že za 141 miliard se děla ach. lépe.
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Co se týče kvality výtězného návrhu brněnského nádraží verzus stuttgart nelze se snad nad zím ani zamyslet. V Brně vyhrál asi nejstřídmější návrh splňující požadavky zadavatele. otázka nakolik to byl populistický výsledek (kdy snad více než polovina obyvatel Brna s projekten nesouhlasila, následkem toho vláda oznamila že neuvolní dostatek peněz na projekt stojící 15miliard, pak 20 a niní snad 25 a korunku tomu nasadila EU ktera pohrozila že se nebude učastnit financování projektu). V Brně tedy bude stat více politika na místě nádraží, ve Stuttgartu architektura. a ať nikdo neříká, že za 141 miliard se děla ach. lépe.