Nedaleko italského Turína by mělo v alpském městě Susa vyrůst nové nádraží rychlostních vlaků. Stanice by mělq tvořit jeden z významných uzlů strategické dopravní osy, na níž se budou podílet významní architekti. K první fázi bylo přizváno 49 světových ateliérů, z nichž zvítězila tokijská kancelář Kengo Kumy. Projekt vysokorychlostní dráhy Turín-Lyon bude součástí evropského železničního koridoru mezi Lisabonem a Kyjevem. Kritikové tohoto projektu právem kritizují nejen politické aspekty, ale také otázku ekonomické hospodárnosti. Kromě železniční stanice za 48 milionů euro by měl na rozmezí Francie a Itálie vzniknout 57 kilometrů dlouhý tunel. Kenzo Kuma předložil projekt, který se snaží být v souladu s okolním prostředím údolí Susa a vyhovuje nejmodernějším ekologickým požadavkům. Nádraží je zamýšleno jako rozšíření přírodní krajiny. Objekt se spirálovitě zvedá a opticky navazuje na Alpy. Nástupní peróny umožní nerušený výhled do údolí. Se stavbou nádraží v Susa se začne v roce 2014.