AKTUALIZOVÁNO: Česká komora architektů vyhlašuje veřejnou neanonymní soutěž na návrh a realizaci své nové jednotné vizuální identity
Vložil Tisková zpráva
02.10.2012 02:00
Koncept nové jednotné vizuální identity ČKA s důrazem na digitální média.
Předmět Cílem soutěže je návrh a realizace nové jednotné vizuální identity České komory architektů a získání stabilního partnera v oblasti grafického designu k dlouhodobější spolupráci. Termín Odevzdání soutěžního návrhu: 5. listopad 2012 Cena 1. cena 30.000 Kč 2. cena 20.000 Kč 3. cena 10.000 Kč
Cílem soutěže je uzavřít smlouvu s vítězem o rozpracovaní soutěžního návrhu do funkčního design manuálu s přesným rozsahem v celkové ceně 120 000 Kč bez DPH. Cena nebude vyplacena v případě podepsání smlouvy na zakázku.
Soutěžní návrhy posoudí a vyhodnotí komise jmenovaná vyhlašovatelem ve složení: Josef Panna, architekt, předseda ČKA Petr Janda, architekt, předseda prac. skupiny pro PR Lukáš Brom, architekt, člen prac. skupiny pro PR Martin A.Tomáš, architekt, člen prac. skupiny pro PR Adam Gebrian, architekt a propagátor architektury Petr Babák, grafický designér, studio Laboratoř Aleš Mička, design director Touchbranding.cz
Předmětem soutěže je koncept nové jednotné vizuální identity České komory architektů s důrazem na digitální media Představit hlavní myšlenku vizuální identity, reprezentovanou redesignem stávající značky, náhledem vybrané tiskoviny a především vizí nových internetových stránek ČKA. Účastník může dodat jakékoli další aplikace navržené vizuální identity s tím, že hlavním komunikačním nástrojem ČKA se stanou internetové stránky podpořené dalšími digitálními komunikačními kanály - email, newsletter, facebook apod. Užívané nejen různými internetovými aplikacemi PC, ale i skrze chytré telefony a tablety. Více informací na www.cka.cc