Zajímalo by mě, zda existuje nějaký podložený důvod, proč normy neumožňují umístit zastávku v zatáčce, nebo se v normách počítalo jen s velkokapacitním nádražím a nějaké zastávky se nebraly vůbec v úvahu?
... Co byste čekal!
Znáte to,... ne? Z toho večerníčku "Divoké sny Maxipsa Fíka"?
Jak se sjedou dohromady policajti, sanitky a hasiči... načež Fík ulekaně a mírně nakvašeně říká příslušným orgánům: "Co blázníte?! Vždyť nehoří!"...
A odpovědí mu je: "No jo... ale mohlo by!"
Tvůrce normy se vyřídil na malé zastávce Vyšehrad, na Brno a nebo Vsetín si nikdy nikdo netroufl. Zrušte kvůli pablské normě taková nádraží.
České dráhy ničily vždy to krásné, co naši předci dokázali postavit.
Zářným příkladem barbarství je zboření nádraží Praha Těšnov.
A pokud vůbec něco nového dráhy nechaly postavit, tak to byly samé hrůzy, viz například tzv. nová hala u Wilsonova nádraží.
Je Renata Štemberová z Holešovic tím majitelem nádraží?
Už jsem to psal před týdnem pod jiný článek o tomto nádraží, takže zopakuji:
Majitelem nádraží je RailCity Vyšehrad s.r.o., jejímž jediným společníkem s vkladem 200 000 Kč i jednatelem je 61letá Renata Štemberová z Holešovic (Tusarova 15) – to ona má ty přemrštěné finanční požadavky? Strčit do lochu tuhle bílou kobylu, ale jak vůbec mohl stát dopustit, že někdo takový je "majitelem" takové stavební památky?!
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Znáte to,... ne? Z toho večerníčku "Divoké sny Maxipsa Fíka"?
Jak se sjedou dohromady policajti, sanitky a hasiči... načež Fík ulekaně a mírně nakvašeně říká příslušným orgánům: "Co blázníte?! Vždyť nehoří!"...
A odpovědí mu je: "No jo... ale mohlo by!"
(7:- P)
České dráhy ničily vždy to krásné, co naši předci dokázali postavit.
Zářným příkladem barbarství je zboření nádraží Praha Těšnov.
A pokud vůbec něco nového dráhy nechaly postavit, tak to byly samé hrůzy, viz například tzv. nová hala u Wilsonova nádraží.
Majitelem nádraží je RailCity Vyšehrad s.r.o., jejímž jediným společníkem s vkladem 200 000 Kč i jednatelem je 61letá Renata Štemberová z Holešovic (Tusarova 15) – to ona má ty přemrštěné finanční požadavky? Strčit do lochu tuhle bílou kobylu, ale jak vůbec mohl stát dopustit, že někdo takový je "majitelem" takové stavební památky?!