Pan Stropnický bojuje za Prahu 3 skvěle. Musím ho podpořit. Jeho aktivita v případě Nákladového nádraží , že se stal památkou, nás uchránila před prodloužením Olšanské. Na Jarově by bylo metro dobré pro rozvoj celé lokality i prostoru nádraží. Pomohlo by propojit i Třebešín, Malešice se světem.
Souhlasím, propojení hlavního nádraží a Masaryčky a prodloužení přes Letenské náměstí do Bohnic je zcela zbytečné. Ohrada a Chmelnice potřebují metro jako sůl!!
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.