Pokud budou v tomto návrhu zase zelené plochy místo dnešního hlavního nádraží, tak bude tento nový územní plán k ničemu. Stávající hlavní nádraží vždy zůstane tam, kde je. Třeba modernizované, nebo jen opravené. Dnešní opravené nádraží má tak jak tak životnost nejméně těch 24 let, což je více než platnost nového územního plánu. Takže vážení, zamyslete se všichni alespoň trošku. Základní dopravní uzel města, kterým je dnešní nádraží je jedním z rozhodujících momentů správnosti územního plánu. Všem přeji do Nového roku dobré zamyšlení a mnoho štěstí v Novém roce
Dálnice D43
| 26.12.19 07:55
Jsem rád, že poloho nového brněnského nádraží je již vyřešena a nezatěžuje přípravu nového územního plánu. Teď bude rozhodující, po mnoha letech dohadů, ukotvit trasování dálníce D43 mezi Brnem a Bystrcí.
pane Myslivče, Vy zase zlobíte !! Ta Vaše stará představa o nádraží kde je Vás ještě nepustila.
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.