Myslím, že si fma určitě letecký koridor zjistila, nehledě na to, že ten návrh asi pochází od arch. fmy, která se kolem brněnského letiště už nějaký ten čas "motá". Takže asi žádný problém co se koridoru týče. Větší nebezpečí hrozí od kazisvětů .
Omlouvám se, špatně jsem si to přečetl (jde o pozemní spojení letiště s budoucím nádražím-myslel jsem, jestli nová budova nad kolejemi nebude zasahovat do trajektorie letů-sorry). K tomu pouze, že je možno nahlédnout do územního plánu města Brna, jestli se s takovým přímým spojením počítá. Nejsem si úplně jist, ale myslím si, že v blízkosti letiště vede koridor VRT (vysokoryclostní tratě) to by napovídalo, že se s tím asi počítá.
To co předvedl jakýsi kdosi "Miroslav Patrik" z "Dětí z něho" je už prostě neslýchané. Zvlášť v případě JC, kde jde s nadsázkou o "zelenou louku", nejsou tam žabičky, kytičky ani "zajejichprávabojujícně" zneužitelní usedlíci, i tady tito samozvaní nebožáci "hodlají zaslat s v é v y j á d ř e n í", "hodlají požadovat zpracování ...", dokáží vypotit tak neuvěřitelnou větu, kterou prostě v úžasu musím zopakovat celou: "Postavit tak ohromnou komerční stavbu nad nástupišti uvažovaného nového nádraží j s m e n i j a k n e o č e k á v a l i, neboť to n e b y l o v žádných z v e ř e j n ě n ý ch p l á n e ch a navíc nyní v době hospodářské krize každý soukromý investor jistě bedlivě váží každou velkou investici /co je jim po tom?/,". Kde prosím tito lidé berou právo ke svému jednání? Kdo jim k němu dal mandát? A opravdu se znovu musím ptát, proč zrovna Brno? Proč se tady uhnízdili a ničí zdejší projekty? Ukažte mi podobné nehoráznosti zveřejňované ČTK u projektů v jiných městech? Kdyby měli podobný prostor v Bratislavě, nikdy by nemohla zažívat investorský boom, jaký zažívá. Opravdu je nejvyšší čas legislativou jasně vymezit, kdo má právo se účastnit jednotlivých procesů schvalování. Mimoto extrémní situace vyžadují extrémní řešení. Běsnění ekologistů u nás dosahuje extrému, bylo by tedy vhodné zareagovat třeba kvalifikací kverulanství jako trestného činu.
Teď to po sobě čtu a kaju se. Čárky, "kvalifikace"... Aspoň je vidět, že jsem byl rozpálený do běla. Opravdu mě neuvěřitelně štve, že tito lidé si - v zájmu bůhví koho - vesele škodí a město je proti nim bezbranné. Četl jsem, že Švejk chce anarchisty vyřadit ze hry alespoň v případě dálnic - po pravdě nevím, jak toho chce dosáhnout. V rámci zachování parlamentní demokracie by opravdu bylo nejlepší zákonem zakázat kverulantství - jistě by se našla metodika, jak oddělit oprávněné žadatele, hající své vlastní - skutečné - zájmy, od chronických stěžovatelů / chorobných škodičů .
Zastřešení kolejišť je již starší nápad jednoho švýcarského architekta cca z roku 1993, jehož jméno jsem již zapomněl. Je to vynikající nápad. Železniční konstrukce tak budou skryty a mohou tím pádem být v nejcentrálnější části center měst. Obdobný nápad jsme měli s Dr. Nedvědem na stávajícím nádraží. kde jsme takto řešili vícepatrové propojení z ulice Bašty přes nádraží (i pod nádražím) do prostoru budoucího jižního centra. Stávající nádraží (samozřejmě rekonstruované) by zůstalo zachováno. Pevně věřím, že to stávající náídraží tak jak tak zůstane (s rekonstrukcí) zachováno. Je to jediná možnost pro dokonalou funkci regionálního systému integrované dopravy, Myslivec
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.