Publisher
ČTK
13.03.2011 17:15

back to article
1 comment
ma verze obchvatu
Marak
| 18.03.11 06:45
Vsechny 3 varianty jsou uplne spatne. Nesmyslem je hlavne to proc by se mela "zdvojovat" z jihu prichazejici dalnice kdyz lze zkapacitnit Videnskou a pres stavajici (rozsirene) krizeni D1- Videnska se napojit na D1 ktera uz existuje. Snad by se dalo uvazovat i o jinem miste (napr. zapad Bosonoh) pro uvedenou krizovatku a s vyuzitim "stare dalnice" a "hitlerovy" dalnice ktera stale ceka na vyuziti v krajine si trochu pohrat a s pruchodem okolo Bystrce -ALE TO SE MELO STAT PRED 50 lety. Dnes uz tam vyrostla zastavba a je treba hledat jine reseni. Vyuziti stavajici E461 a jiny pruchod Pisareckym udolim - proste vyuziti stavajiciho okruhu. To ale uz asi take neni skoro mozne, protoze megalomanskymi krizovatkami ale v zasade nic neresicimi stavbami se Brno utapi v tom ze okruh stale neni. A tak nejsnazsim resenim by bylo dostavet okruh a prevest dopravu od jihu VYCHODNE - tedy kpousek po stavajici D1 smer Olomouc a z exitu Centrum a po jeste neexistujicim obchvatu Cernovic si prorazit Brnem cestu na sever "pravym hakem" (uvedena cast okruhu by mohla za sloucene penize byt nejen dostatecne kapacitni ale i vyuzivat opatreni proti hlukovych uprav a treba tunelu - protoze by na to byly spojene finance) a vyznam by to melo i pro obcany brna dennodene. Ne?
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.