Publisher
ČTK
13.04.2007 12:40
Czech Republic

Havířov


back to article
2 comments
Havířané
Tomáš Skalík
| 21.06.07 02:57
Vážení Havířané, podívejte se po okolních městech. Plaza expanduje jako hříbky po dešti, zanedlouho bude v každém městě. Podívejte se jak jejich projekty vypadají, jak fungují, co všechno jsou ochotní obětovat pro jejich realizaci. Havířov v minulosti dostával po architektonické stránce hodně na zadek. Plaza centers jsou jen dalším velkým políčkem do architektonické tváře města. Těm developerům jste zcela lhostejní, jde jim pouze o to pronajmout své plochy firmám, které rozhodně nemají nic společného s vámi. Jejich zisky, vaše peníze, budou putovat daleko za hranice.

Zamyslete se, opravte si své staré kino, poozte si spravit centrum města vlastními silami, podnikejte a otevřete si sami kavárny a butiky, vaše tržby a útraty zůstanou vám a vaše centrum města bude žít zdravě.

N stránkách občanského sdružení o.s. Za Opavu (www.zaopavu.cz) můžete
vidět zcela marný boj skupiny lidí, kteří mají rádi své město s magistrátem, který se rozhodl, že Plaza je to nejlepší, co kdy v historii mohlo Opavu potkat bude tady stůj, co stůj, památka nepamátka, demoluj, stav, konzumuj.

Tomáš Skalík, Opava
Havířan
Tomáš Koňařík
| 19.10.07 09:41
Klíčovým problémem Havířova a přilehlého regionu je neexistence průmyslové zóny. Zástupci Havířova by v naprosto prvé řadě měli řešit tento problém a s pozemky, které by připadaly na eventuelní zabavní centrum počkat. Ty mohou být lépe využity až po snížení +-20% nezaměstnanosti. Havířovanů pracuje v Havířově dle mého odhadu takových 10-20%. Zbytek v Ostravě.
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.