Publisher
ČTK
03.02.2011 11:00
Czech Republic

Brno


back to article
4 comments
Cože?
Tomáš Vaverka
| 03.02.11 12:04
845 miliónů za jeden kilometr? To vychází skoro milión na metr tramvajové tratě??? To je tunel, a nejen pod Mikuláškovým náměstím...
Brrr! No co se dá dělat...
Kaker
| 03.02.11 10:21
Jako kdyby nestačil normalizační tramvajový koridor vedený středem celého bohunického sídliště... Po pětatřiceti letech normalizované mozky dopravních inženýrů stále vládnou brněnskému urbanismu (spolu s betonářskou lobby, samozřejmě).
Vést tramvaj od Krematoria Jihlavskou ulicí (a udělat z této výýýpadovky tak trochu osu území) není snad technicky řešitelné? Co na to hlavní městský architekt? Hehe...
Brrrr!No co se dá dělat.
Kdo si namastí kapsu tentokrát
radana
| 22.02.11 02:31
Nesmysl,zase jde jen o to aby si někdo pořádně namastil kapsu.Proč budou študáci jezdit přes St.Lískovec,když koleje můžou vést přes Netroufalky,kde je většina budov kampusu.Tramvaj by jela nad zemí a náklady na výstavbu by byly minimálně poloviční
tramvaj
doubravka
| 22.02.11 02:45
Jestlipak pan Kotzian někdy jel MHD ?? To co se tu píše je holý blábol.Autobusy i trolejbusy jezdí poloprázdné a nevidím jedíný důvod proč by se měla zřizovat tramvajová linka za neskutečné peníze
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.