Source
František Václavík
Publisher
ČTK
14.06.2007 11:40
Austria

Wien


back to article
9 comments
další hřebíček do brněnské nádražní rakve
rob
| 14.06.07 12:41
A další pán na holení. Vídenští a berlínští "Cramerové" jsou jistě velice rádi, že v Brně žijí různé (uplacené nebo jen hloupé?) "Lišky" pomáhající pro jejich projekty získat prostředky.

Mmch. poloha nového vídeňského nádraží je ve vztahu k jádru města v podstatě totožná s plánovaným novým brněnským nádražím. Mezi Kämtnerringem a Karlsplatzem (analogicky k současné brněnské poloze) by nikoho nenapadlo nádraží stavět.
Ups
Jan Kratochvíl
| 14.06.07 01:49
Srovnávat situaci s nádražími ve Vídni a v Brně je zcela zavádějící. Váš komentář je hloupý.
fíha
rob
| 14.06.07 01:36
Pro někoho hloupý, pro jiného ne. Záleží na úhlu pohledu a především na realitě. Do té nás všechny zcela jistě zanedlouho uvede pan čas.
nádraží
| 14.06.07 01:41
srovnání brněnského nádraží s vídeňským je zcela na místě...něco na tom bude...
Omluva
Jan Kratochvíl
| 14.06.07 01:33
Omlouvám se, na obou budou jezdit vlaky, máte pravdu.
pristup
misko
| 14.06.07 02:25
Nikoho by nenapadlo stanicu stavat medzi Kämtnerringem a Karlsplatzem (aj ked nesuhlasim, ze je to analogicke ako v Brne),
ale zaujimalo by ma, ci by vobec niekoho vo Viedni napadlo tu stanicu z tychto miest odsunut, po 150 rokoch provozu.

jedina analogia je opravdu, ze na obidvoch miestach jazdia vlaky...
to misko
rob
| 14.06.07 03:03
Budete se divit, ale na Karlsplatzu "nádraží" je. Je tam U-Bahnhof. A s tím bych souhlasil i v Brně. Ať se tedy jedna kolej ponechá, kolem Nádražní se zahloubí pod zem a slouží pro integrovanou dopravu. Ale stavět velkokapacitní nádraží pro dálkovou a VRT železnici pod Petrovem? Už dnes je tam urbanistický chaos a už před těmi 150 lety počítali s tím, že jde jen o provizorium.
pozor chaos
Jan Kratochvíl
| 14.06.07 04:47
Chaos? Pod Petrovem? Když se na jednom místě potká tramvaj s autem a je tam přechod pro chodce, tak to není chaos, ale město.
to JK
rob
| 14.06.07 04:27
ano, a když se na jednom místě za 24 hodin potká 50 000 vlakopasažérů s přibližně stejným počtem nebohých projíždějících a procházejících mhdpasažérů a chodců, do toho se nám davem chaoticky proplétá IAD a žluté autobusy - to je město řízené partou diletantů
Add new comment
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.