Hlavním požadavkem investora bylo obnovit "zašlou slávu" původní kavárny, a to jak z hlediska provozní, tak z hlediska výtvarné, nebo interiérové podoby. Ze strany památkářů byl velký tlak na odbornou obnovu a renovaci původních dřevěných obkladů, maleb a svítidel. U zabudovaného a volného interiéru jsme se dohodli na konceptu vkládání tradičně formovaných prvků se současným detailem a ze současných technologií.
Prostor kavárny byl vyčištěn od nefunkčních paravánů, které prostor zbytečně rozčleňovali a potlačovali jeho původní vážnost a svobodu. Ke kavárně byl připojen sousední kulečníkový salónek - nefunkční kulečníková herna byla zrušena a nahrazena dalšími místy pro hosty. V kulečníkové herně byla zrepasována původní terazzová podlaha. V hlavní kavárně pak původní podlaha byla demontována a nahrazena velkoformátovou dlažbou s dekorem terazza.
Stejně tak, jako použití tvarově konzervativních, ale jinak ultra moderních křesílek Split od značky TON. Židličky (typ 811) jsou pak z kolekce navržené J. Hoffmanem ve třicátých letech dvacátého století.
Lavice, pult, zápultí, obklady stěn v zadním salónku se drží původních forem, provedení je však moderní. Místo patinované mosazi je např. použit lak imitující mosaz. Rámové obklady stěn mají moderní detail. Do pultu je z důvodu estetické čistoty a jednoduchosti zakomponována speciální chladící vitrína, bez profilového spojení zasklených částí.