Na přelomu 50. a 60. let minulého století se italská firma Olivetti řadila na vrchol v oblasti kancelářské techniky. Adriano Olivetti, syn zakladatele firmy, úspěšně prodával emocionální italský design do desítek zemí po celém světě. Podobně jako showroomy na vybraných adresách bylo potřeba také stavět na strategických místech výrobní a administrativní prostory pro více než 40 000 zaměstnanců Olivetti. Součástí expanzivní strategie společnosti byla také snaha oslovit německé publikum, které však oslovoval spíše racionalistický a funkční design. Ikonou tohoto přístupu je dodnes stále žijící designér Dieter Rahms, jehož životní i profesní dráha je spjatá s Hesenskem, kde se Olivetti rozhodlo vybudovat svoji německou centrálu. Návrhem byl pověřen Egon Eiermann, legenda německého poválečného modernismu(, jehož stůl má dodnes ve své kanceláři snad každý německý architekt). Olivetti si nemohlo najít lepší místo než byla finanční metropole Frankfurt nad Mohanem, kde se potenciálně rýsovala velká potřeba nových moderních kancelářských strojů včetně nastupujících osobních počítačů (v 70. a 80. letech bylo Olivetti po IBM druhým největším prodejcem PC v Evropě).
Dvojice administrativních věží Olivetti-Türme (12 a 14 podlaží, 52 a 57 metrů) se nachází ve čtvrti Schwanheim (Labutí domov) na jihozápadním předměstí Frankfurtu nad Mohanem v blízkosti jednoho z největších evropských letišť. Lehká ocelová konstrukce je zavěšena na centrálním železobetonovém jádru. Prosklený plášť pomáhají stínit pevné venkovní markýzy. Dodatečné stínění zajišťují venkovní posuvné textilní žaluzie, který byly do té doby používány především na výrazně menší objekty jako rodinné domy nebo obchodní kiosky. Technicistní vzhled administrativních budov plně odpovídal tehdejšímu západoněmeckému vkusu. Podobně jako sázka na oblíbeného architekta pomohla v lepším přijetí značky na německém trhu. Dnes je budova památkově chráněná. Namísto Olivetti zde dnes sídli jiné globální společnosti jako Lufthansa nebo McDonalds těžící ze strategického umístění nedaleko dálničního sjezdu, vlakové zastávky a mezinárodního letiště.