Intonující volný půdorys : architektura “mezer“
Pozemek leží v klidné vilové čtvrti na předměstí Maebashi v japonské prefektuře Gunma. Kromě toho, že slouží jako bydlení pro čtyřčlennou rodinu, je rovněž místem pro vystavování současného umění ze klientových sbírek. Dům v podstatě tvoří jediná místnost. Přesto je půdorys jedinečný, poněvadž byl v několika místech paprskovitě ohnutý. Z místa ohybů jsou směrem do středu nataženy stěny. Každý prostor, který vznikl mezi těmito stěnami, je ve vztahu k dalším prostorám různou hloubku a jinou plochu. Tím se podařilo získat široké spektrum prostorů k rozjímání, soukromí apod.
Jeskyně svinutá jedním tahem
Tento dům lze popsat jako prvotní způsob bydlení. Sleduje svou historii, architektura není ničím jiným než vytvářením různých mezer. Například poloha soukromého pokoje, který je podélný a pevný, by měla být oddělená. Ppožadavek být odlehlý a přesto spojený vytváří rozpínání prostoru. S čím přicházíme je nová ale současně jednoduchá a prvotní architektura, která svírá různě cítěné vzdálenosti do intonujícího tvaru.
Zahrada vztahů
Dům se může podobat pěšinám a japonským zahradám. A to tím, že se scenérie v těchto uličkách mění podle toho, jak kráčíme po kamenech. S každým dalším krokem se obnovuje vztah věcí kolem. Putování zahradou a uličkami, různá zastavení, což jsou zážitky hodně společný s těmi, které můžeme nabýt v domě.