Konečně vidím skutečně nerozbitnou zastávku, která má šanci přežít i vlak plný skandujících hooligans, kdyby se náhodou potloukali kolem. Škoda, že to je asi jediné pozitivum objektu.
Trochu rigidně působí neustálé opakování kocoura, i když to asi bylo přání zadavatele.
Industriál přece nejsou jen rezivějící plechy.
Skvělý je prostor na údržbu zastávky a prostoru okolo, to je snad poprvé, co tak malá zastávka něco takového má..
Nevíte prosím vás, kdo projektoval nádraží Bělotín? Někdo z OHL ŽS? http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/thumb/2/21/B%C 4%9Blot%C3%ADn%2C_n%C3%A1dra%C5%BE%C3%AD.jpg/1920px-B%C4%9Bl ot%C3%ADn%2C_n%C3%A1dra%C5%BE%C3%AD.jpg
je první v tom smyslu, že ji celou zafinancovala a realizovala fyzická osoba, ostatní dvě realizovaly právnické společnosti, nebo spolky
Přidat nový komentář
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.
Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve výjimečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Trochu rigidně působí neustálé opakování kocoura, i když to asi bylo přání zadavatele.
Industriál přece nejsou jen rezivějící plechy.
Skvělý je prostor na údržbu zastávky a prostoru okolo, to je snad poprvé, co tak malá zastávka něco takového má..