Do not follow this link, or your host will be blocked from this site. This is a spider trap.
PŘIHLÁSIT SE  (trvale)
Uživatel:
Heslo:
Zapomněli jste heslo?
Registrace nového čtenáře
archiweb

HLEDEJ v sekci     
Autodesk představuje svou globální vizi pro návrhový software
Autodesk představuje svou globální vizi pro návrhový software
Generální ředitel Autodesku na celosvětové akci pro tisk nastínil strategické směřování společnosti
SAN FRANCISCO, 14. února 2007 – Carl Bass, prezident a generální ředitel společnosti Autodesk, naznačil na akci World Press Day strategické směrování společnosti a vyslovil svou vizi fundamentální přeměny procesů navrhování s ohledem na výkon, estetickou hodnotu a komfort uživatelů.

Před novináři a analytiky z celého světa Bass podrobně popsal hlavní globální faktory, které ovlivňují navrhování, a nastínil záměr společnosti Autodesk pomáhat firmám nově definovat návrhové procesy, aby podněcovaly inovace a poskytovaly konkurenční výhodu. Prostřednictvím nejmodernějších 2D a 3D návrhových technologií chce Autodesk vybavit zákazníky v rozmanitých odvětvích pro praktické testování, změny a zdokonalování jejich nápadů v počátečních stádiích návrhového procesu. Jeho nové produkty jim pomohou šetřit čas a peníze, zvyšovat kvalitu a podporovat inovace.
Ve světě, kde globalizace neustále rozšiřuje spektrum možností dostupných zákazníkům, se skvělý design stal možností, jak vystoupit z davu,“ řekl Bass. „Naštěstí pro Autodesk nebyla nikdy lepší doba být lídrem v oblasti návrhového softwaru. Posláním Autodesku je zpřístupnit nesmírně účinnou možnost prakticky testovat nápady před jejich realizací pomocí 2D a 3D návrhových nástrojů, které pomáhají firmám všech velikostí na nejrůznějších místech a v různých odvětvích naplno využívat možnosti návrhových inovací.“

Inovativní návrhy vyžadují víc než estetiku
Bass identifikoval pět hlavních globálních sil, které vyvíjejí velký tlak na společnosti, aby inovovaly a zároveň řešily společenské a ekologické problémy. Rozvíjející se ekonomiky, boom celosvětové infrastruktury, a to jak dálnic, tak například energetických sítí, vzestup střední třídy v zemích, jako je Čína, nutnost dlouhodobě udržitelného návrhu a nástup „digitálního životního stylu,“ to vše zvedá laťku úspěchu. Pro společnosti, které si chtějí udržet konkurenceschopnost a ziskovost, tak jsou inovace jedinou možností.
Bass poznamenal, že v důsledku těchto skutečností zákazníci Autodesku nově uvažují nad návrhovým procesem, aby byli schopni lépe chápat informace vyjádřené geometrií výkresu, zejména funkci a pravděpodobný pocit uživatele z daného návrhu. Na příkladech práce předních zákazníků Bass vysvětlil, jak včasná představa o dojmu návrhu na zákazníka pomáhá společnostem získat náskok při uvádění úspěšných konceptů na trh.
Aby si návrháři dokázali realisticky představit dojem z nápadů před jejich realizací, musí nejen vědět, jak bude nápad vypadat, ale také jak bude ve skutečnosti fungovat. Právě s tím pomáhají zákazníkům vyspělé 3D návrhové technologie Autodesku, jež umožňují vytvářet plně funkční digitální prototypy. Na nich mohou firmy vizualizovat, simulovat a analyzovat praktické fungování konceptů. Toto integrované prostředí umožňuje zákazníkům nejen vidět, ale také „zažívat“ jejich nápady ještě předtím, než něco skutečně vytvoří, proaktivně měnit návrhy a dodržovat principy dlouhodobě udržitelného návrhu.
Uskutečňování změn v raných fázích vývoje dává společnostem všechny výhody návrhových inovací – zejména finanční výhodnost, efektivitu, rychlejší uvádění výrobků na trh, lepší kvalitu a výkon – které v rychle se měnící globální ekonomice znamenají konkurenční výhodu.

HOK, Palumbo Motorcar prakticky testují nápady před jejich realizací
Globální architektonická a inženýrská firma HOK a odvážná americká společnost Palumbo Motorcar, která se zabývá navrhováním a výrobou koncepčních vozů, byly mezi zákazníky, kteří společně s Bassem vysvětlovali, jak využívají digitální prototypování ke zvyšování produktivity a zajištění konkurenční výhody.
Architektonické, inženýrské a stavařské disciplíny ve stavebnictví zvyšují efektivitu své práce a spokojenost klientů vytvářením digitálních prototypů budov pomocí aplikací, které pracují s tzv. informačním modelem budovy (BIM). Patrick MacLeamy, generální ředitel společnosti HOK, hovořil o tom, jak jeho firma agresivně nasadila BIM platformu Autodesku Revit a využívá software Autodesku jako Revit, 3ds Max a Autodesk VIZ při navrhování staveb, inženýrské práci a vizualizacích. Týmům HOK umožňuje platforma Revit integrovanou praxi –to znamená, že architekti, inženýři, návrháři a dodavatelé mohou navrhovat a odhadovat stavební náklady s využitím digitálních prototypů. Budovy mohou zdokonalovat precizním vylaďováním nápadů a přitom mají kontrolu nad možnostmi rozpočtu, takže pak nemusí v průběhu výstavby řešit, kde ušetřit. Aplikace Revit je také zásadní součástí praxe dlouhodobě udržitelného návrhu společnosti HOK a jejího úsilí o úsporu světových přírodních zdrojů. HOK jako největší architektonická firma na světě má na kontě oceňované budovy jako Národní muzeum letectví a kosmonautiky ve Washingtonu, Darwinovo centrum v londýnském Muzeu přírodní historie nebo stadión Telstra v Sydney, dějiště olympijských her 2000.
Jason a Joe Palumbo vysvětlili, jak Palumbo Motorcar chce využít růst trhu s hybridními vozidly a vysoce výkonnými sportovními vozy, který podle odhadů představuje obchodní příležitost v celkové hodnotě 3 miliardy dolarů. Společnost pracuje na návrhu převratného koncepčního vozu Palumbo M-80 s hybridním plynovým a elektrickým pohonem. Ten má poskytovat ohromnou rychlost a zrychlení s mimořádně příznivou spotřebou paliva a minimálním dopadem na životní prostředí. Výrobou digitálních prototypů v aplikacích Autodesk Inventor a Autodesk AliasStudio zkrátili inženýři Palumbo Motorcar návrhovou fázi prototypování téměř o 75 procent a výrazně tak urychlili přípravu vozu na výrobu.
Možnost předvídat reálný dojem uživatelů z výrobků má významné dopady v těch oblastech, které jsou poznávací značkou největších inovátorů světa. Podle globální poradenské firmy Booz Allen Hamilton, která se specializuje zejména na strategické a technologické poradenství, jsou nejúspěšnějšími společnostmi žebříčku Global Innovation 1000 ty, které vykazují výrazné schopnosti ve čtyřech klíčových oblastech: v generování nápadů, výběru projektů, vývoji produktů a jejich komercializaci (viz zpráva A Select Set of Companies Sustain Superior Financial Performance While Spending Less on R&D Than Their Competitors, vydaná 13. listopadu 2006). Pomocí nástrojů pro vizualizaci, analýzu a simulaci mohou nápadité společnosti urychlit rozhodování ve všech těchto funkcích, šetřit náklady a urychlit uvádění skvělých nápadů na trh.


O společnosti Autodesk
Autodesk, Inc. je světový lídr v oblasti 2D a 3D návrhového softwaru pro výrobu, stavebnictví, média a zábavu. Od uvedení aplikace AutoCAD v roce 1982 vyvinul Autodesk nejširší portfolio špičkových řešení digitálního prototypování, která pomáhají zákazníkům prakticky zkoušet nápady ještě před jejich realizací. Společnosti žebříčku Fortune 1000 využívají nástroje Autodesku k vizualizaci, simulaci a analýze reálného fungování svých návrhů už v počátečních stádiích vývoje, což jim pomáhá šetřit čas a peníze, zvyšovat kvalitu a podporovat inovace. Další informace o společnosti Autodesk najdete na webových stránkách www.autodesk.com nebo www.autodesk.cz.
Zdroj: Autodesk
Vložil: Tisková zpráva, 02.03.07 11:00
Návštěvnost: 6788 čtenářů
Sdílet: 
Poslat odkaz na tuto stránku e-mailem
Vaše jméno Vaše emailová adresa
Váš vzkaz
Na tyto adresy (oddělte čárkou)   
Související články
Burza práce
Aktuálně
Kalendář akcí
arrow
Duben 2017
arrow
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Denní zprávy
e-SHOP
BLOG - poslední články
Poslední komentáře
BLOG - poslední komentáře
TOPlist © archiweb.cz 1997-2017
Všechny materiály zveřejněné na těchto www stránkách podléhají autorskému zákonu (č.121/2000 Sb.). Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.
archiweb.cz využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ČTK.