TOP OFFICE nabízí architektům vstřícnou ruku

Rozhovor s Renatou Demkovou ze společnosti TOP OFFICE

Vložil
Martin Rosa
12.04.2006 15:25
TOP OFFICE spol. s r.o.

Společnost TOP OFFICE je jedním z nejzkušenějších dodavatelů interiérů v české republice a stojí za ní významné reference takových společností jako je ABB, ALSTOM, HONEYWELL, ČESKÁ SPOŘITELNA, ČSOB POJIŠŤOVNA a další.
V posledních dvou letech prochází společnost významnými změnami v oblasti vývoje vlastních produktů a kvalitě poskytovaných služeb. U společnosti platí zásada, že produkty + služby = řešení a tím se řídí i ve vztahu s architekty a projekčními kancelářemi, kterým poskytuje velmi rozvinutý a kvalitní systém podpory produktů, služeb a případných provizí. V současné době se společnost TOP OFFICE profiluje jako moderní a kvalitní dodavatel interiérů.


Podobně jako řada dalších firem prodáváte nábytek. Vaše společnost však nabízí i něco navíc - pomoc a servis architektům. Jak tato vaše spolupráce s architekty vypadá?
Nespornou předností je osobní přístup a péče o architekty a profesionalita společnosti, která je na trhu již od roku 1993. Architekty se snažíme pravidelně kontaktovat a seznamovat s novinkami na trhu. K dispozici jsou i CD kancelářského a bytového nábytku s popisem veškerých produktů, knihovními prvky, konstrukčním katalogem a programem Furnish pro návrh bytových interiérů a kompletní produktové kufry s materiály v papírové podobě. Většinou za mnou přichází architekti s půdorysem se zakresleným dispozičním řešením a jasnou představou o barevném sladění interiéru a cenové relaci. Na základě těchto údajů jsme schopni vytvořit nabídku včetně vizualizací a cen. Tvorba vizualizace interiéru je bezplatná služba.


Jak široké je Vaše portfolio „nábytku“ pro architekty?
Dalo by se říci, že dokážeme nabídnou nábytek pro jakýkoliv druh interiéru. V současné době vybavujeme řadu velkých kancelářských projektů. Já osobně mám na starosti přímou komunikaci s architekty, kterým nabízím nábytek pro jakýkoliv jejich projekt – kavárny, hotely, administrativu, recepce apod.
Dokážeme dodat opravdu cokoliv, mezi zakázkovou výrobou a typovými řadami jsou pro nás pouze rozdíly v ceně a dodací lhůtě. Máme i zvláštní nábytek pro non-stop provozy.
Nabízíme také celou řadu kvalitních židlí a křesel (vlastní výroba, Sitmatic, Moving, CO.ME.L) od ekonomických až po manažerské.
Kromě kancelářského nábytku (vlastní výroba, TIME Office, IVM Office) nabízíme také bytový nábytek (Club 8), kterým se dá kompletně vybavit celý byt. Sedací nábytek Club 8 se však také často využívá do administrativních prostor.


Pro architekty je bezesporu důležitá i barevnost
Základem je standardní barevnost u jednotlivých řad. Dokážeme však jakýkoliv nábytek barevně vyrobit přesně dle požadavků architekta. Také doplňky jako koberce, výmalby a textilie dodáváme podle potřeb architekta a celkového výrazu interiéru.


Kam za Vámi mohou zákazníci nebo architekti přijít?
V Brně a v Praze máme velké vzorkové prodejny, kam může architekt svého klienta poslat a klient si může nábytek vyzkoušet. Také pro nás není problém jakýkoliv nábytek dopravit k vyzkoušení buď do architektonického ateliéru nebo přímo k investorovi. Například zátěžová křesla (KAB//Seating) pro non stop provozy se prodávají většinou přes zápůjčku křesel na testovací užívání.


Kromě toho, že zastupujete několik světových značek, máte i své vlastní produktové řady. Jak se Vám daří prodávat Vaše vlastní výrobky v porovnání se zahraničními?
Řada zákazníků chce české výrobky – i těm máme co nabídnout, ať už se jedná o nové kancelářské řady (SMART a SMART+), nebo o židle a křesla. Vlastní výrobou ovlivňujeme dodací termíny a kvalitu nabízených výrobků a proto si můžeme dovolit poskytnou i 8 letou záruční lhůtu na židle ze série Quality. Samozřejmostí je záruční i pozáruční servis a minimálně pětiletá garance shodnosti barev, materiálů a konstrukce.


Říkáte, že máte krátké dodací lhůty. Budu-li tedy chtít vybavit například kancelář do týdne, jste schopni nábytek v tak krátké lhůtě dodat?
To záleží na množství. U vybraných nábytkových řad držíme skladové zásoby v určitém množství. Jinak jsou naše dodací lhůty obvykle okolo 4 týdnů.
Nabízíme ale také možnost zapůjčení nábytku na přechodné období. Zápůjčky nabízíme klientům, kteří mají požadavky na krátkou dodací lhůtu, ve které nedokážeme dodat objednaný nábytek – často se tak stává při rychlém rozšiřování prostor, kdy firma přijímá nové zaměstnance dříve, než pro ně má prostory připraveny. U významných klientů se navíc jedná o bezplatnou službu.


Když porovnám vaše poslední kancelářské řady s těmi původními, je zde vidět zcela zásadní rozdíl v designu
Nové kancelářské řady jsou vyvinuty pro architekty. Vznikly na základě požadavků a potřeb, které jsme od architektů získali. Ty se týkaly především designu produktů a očekávané cenové relace. Tak vznikly nové řady SMART, SMART PLUS a CITY. Také jsme zásadně rozšířili sedací nábytek o manažerská křesla MOVING a kancelářské židle VELA a ERGOLINE.

TOP OFFICE spol. s .r.o.
www.top-office.cz - prezentace kancelářského nábytku
www.interiery.cz - prezentace bytového nábytku