Do not follow this link, or your host will be blocked from this site. This is a spider trap.
PŘIHLÁSIT SE  (trvale)
Uživatel:
Heslo:
Zapomněli jste heslo?
Registrace nového čtenáře
archiweb

HLEDEJ v sekci     
Školy architektury

Prijmacky na FA VUT v Brne 2008
Prijmacky na FA VUT v Brne 2008 7 15.01.08 19:26
No tak ake mate pocity? Kto tam bol v utorok 15. ?
úterý 15. P 16.01.08 14:20
Byla jsem tam taky a pocity jsou smíšené. Vůbec nevím, jestli je ňáká šance - 600 lidí je 600 lidí a šance, že bych se vlezla do 200, je přece jen trochu malá, ale pro každého stejná. Tak uvidíme
pocity baryk 16.01.08 18:02
A jak vám to vůbec probíhalo? Nervy?
taky uterý LL 16.01.08 19:02
aho ja tam byla taky v utery pocity na bodu mrazu , přišelmi ten arch. návrh drsný ...nevěděla sem z jaké strany to vzít ...mo uvidím ...teda spíš neee .-(
re P honza 16.01.08 19:04
coze???? do brna se bere 200 lidi??? ja mel za to ze se bravala stovka...to uz je jak praha...:-//
:-( LL 16.01.08 19:20
to by bylo boží kdyby vzali 200...200 jde do druhého kola....
streda 16. Viktor 16.01.08 20:13
No tak mam za sebou dnes prvni prijimacky kam jinam nez do Brna a pocity celkem dobry, bylo to sice celkem narocny, ale ne az zas tolik, netroufam rict jestli jsem uspel nebo ne, ale udelal jsem co jsem umel.. Tak uvidime jak to dopadne.. :D Jinak na fakulte v Brne jsem se nebyl nikdy podivat, takze jsem nevedel co od toho cekat a prostredi me prijemne prekvapilo i fajn uvolnena atmosfera nic vyhroceneho, ostreho.. Proste fajn. Mimochodem, kde ste vzali ty pocty? Ja jsem o nich nikde neslysel ani nevidel.. tak kdyz tak diky za info.
Utorok R 16.01.08 21:47
Aj mne to prislo dost drsne. Od toho arch. ukolu som cakal nejaku lavicku, alebo trafiku alebo take nieco... No nic, zivot je plny prekvapeni O tej figure ani nehovorim... Ale atmosfera super, celkom tam bolo fajn, no nie? Tak drzim Vam palce, bodaj by sme sa tam stretli zase v juni a potom aj neskor...
středa terka 17.01.08 08:24
No tak zkusit můžu to třeba zkusit příští rok....nějak jsem ten návrh nedala...nestíhačka....
čtvrtek Radim 17.01.08 13:08
Ahoj, lidi mohl by sem prosím někdo napsat co bylo dnes? Celkem by mě to zajímalo
to Radim Štěpán 17.01.08 19:51
Jak jsem psal u jine diskuze, dneska mi kámoška říkala ža tam bylo dětské bludiště nebo co.
čtvrtek Adéla 17.01.08 20:30
Tak i já jsem dneska zdolala talentovky do Brna. Udělala jsem,co jsem mohla, socha docela ušla, i když jsem si zrovna stoupla do takového hloupého úhlu..;o) Návrh celkem dobrý, kdybych měla ještě víc času, s tím hřištěm bych si o dost víc pohrála a časem mě napadaly ještě větší vychytávky, takže trochu škoda. No uvidíme, jsem zvědavá:o)
Brno baryk 18.01.08 15:48
tak pro zvědavce, které to do Brna teprve čeká, bylo dnes návrh prodejního stánku, jinak jak jinak než otroci
fdd ddd 18.01.08 21:47
já myslim, že berou 100, ale do druhého kola postupuje asi dvojnásobek, teda aspon myslim Tak pište jak to probíhalo dál...
to ddd baryk 19.01.08 13:35
no tak architektonický úhel jsme třeba měli z libovolného materiálu, ale popravdě jsem zvědavá, co budou mít další... no nic.. chtějí u toho návrchu pohled, půdorys, řez a libovolnou perspektivu
stánek?? Tomáš Fejkl 19.01.08 13:56
jak si mam představit prodejní stánek, jako ten stan co maj větnamčíci když udělaj nálet na pouti a nebo jako normální obchoďák 10*10m půdorys či něco jako budka ve kterých se prodávaj noviny
talentovky Ondra @ Libor 19.01.08 19:33
tak vam vsem drzime palce a doufame, ze pristi rok potkame supr novy lidi. Btw mate zas supr, ze mate jen dva ukoly a zadny domaci prace....docela flakanda:-P
Re:Stánek?? M.Mauser 19.01.08 22:32
To je jedna z věcí, která se hodnotí - jak pochopíš zadání, jak si s ním samostaně poradíš
re Tomáš Fejkl 20.01.08 10:03
to je fakt, ono jsem tam neyl tak nevim, mě to čeká až za rok, takže sonduju a zkoušim dělat ty úkoly doma
hhh hhh 24.01.08 17:11
Zdarec.lidi nevite nekdo co bylo posledni den na talentovkych ...jako arch.tema?
brno maceo 24.01.08 19:34
vcera jsme meli tema "prostorovy reklamni poutac".
tema merry 24.01.08 20:10
Jo, já tam byla včera...měli jsme prostorový reklamní poutač...:o)
23. satr 24.01.08 21:43
To byla třešnička na dort taky jsem to schytal
nervy P 28.01.08 15:35
ahoj lidi, tak jak jste na tom? Já už netrpšlivě očekávám výsledky - už jsem z toho docela na nervy. Byla bych radši, kdybych věděla, že nejsem přijatá, než tahle nejistota A jinak, nevíte někdo, co bylo v ostatních dnech za návrhy???
re P Adéla 28.01.08 15:48
Myslim, že bude nejjednodušší si pročít příspěvky výše a ještě ve vedlejším klubu Přijímačky FA 2009;o) tam je každý den popsán.
Výsledky 1. kola zp 30.01.08 13:07
Pro všechny kterých se to týká. Už jsou výsledky prvního kola na internetu! Všem, kterým se zadařilo, gratuluji. Ostatní nevěšte hlavu.
výsledky P 30.01.08 14:08
Tak už znám výsledky. Bohužel se nezadařilo Tak všem, kterým se to povedlo, moc gratuluju a bohužel se v září nepotkáme. Škoda................
Výsledky Adéla 30.01.08 16:49
Tak jsem se právě podívala a jo:o) jsem v druhém kole sice bodů teda fakt pomálu, 360, ale co. A co vy ostatní? Jak jste na tom?
re adela honza 30.01.08 17:30
fakt? no ja myslel ze posledni nad carou sem ja...480..:D
výsledky Martina 30.01.08 17:37
lidičky, tak ja mám 620, to teda netuším, kde jsem to nabrala, ale hodně to potěšilo. ono taky zaleželo na tom, co jste měli vylosované, my jsme dostali odpočivadlo na dalnici, což mi přišlo nejvic v pohodě takze v cervnu se uvidime a snad i v zari...
Body Karel 30.01.08 17:45
Já mám 420, taky nic extra, budu se muset v druhém kole hodně snažit :-P
MARTINA Zuzka 30.01.08 18:10
Nechodila jsi na SSUR (SSUD)???
kk kk 30.01.08 18:32
Já měla jen 260:-/ a nic.. blahopřeju postupujícím
score satr 30.01.08 18:32
Tak jsem tam taky, na jednu stranu jsem si oddechl, ale na druhou... mohl jsem se víc snažit u arch. návrhu. Nevíte jaká je nejnižší hranice co brali? Jinak té dvoustovce gratuluju, sic trochu předčasně, ale i tak je to úspěch. Jakou jste měli komisi? Já č. 8.
to Zuzka Martina 30.01.08 19:22
nevim co ta zkratka ani znamena =) pokud je to stredni skola, tak letos budu maturovat na gymplu... jetse nejaky dotaz?
moje body xy 30.01.08 19:54
jee, sleduju, ze sem to mela velice o fous ... sice nechapu, proc mam tak malo bodu, ale hlavne, ze du dal
Martina Zuzka 30.01.08 20:05
Nene bez dotazu , gratuluji k peknemu bodovemu hodnoceni.
málo bodů peťa 31.01.08 13:41
Sakry pište dál kolik jste měli bodů??? já jsem skončila s 360. myslíte že bylo ještě něco horšího
Ještě míň Actimel 31.01.08 14:19
Bylo --- 310 :o( Absolutně jsem zkazil návrh (měl jsem zahradní pavilon). Na perspektivu jsem si nechal málo času a místa. Ale otrok se mi líbil, tak nevím, proč byl tak málo ohodnocený ;o)
Body zp 31.01.08 14:21
380
im in i_e 31.01.08 15:25
420b , zajímalo by mě , kde byla hranice a kolik lidí prošlo ?
tomu se říká utect hrobníkovi z kopaty... panel 31.01.08 15:34
hmmm, takže 290 asi byl poslední koho vzali, jak to tak sleduju...
... Barča 31.01.08 16:25
Já jsem měla 530 bodů.. Jsem ráda, že postupuju !! Máte někdo nějaké bližší informace ke druhému kolu?
Brno Viktor 31.01.08 16:29
Hah tak dneska po tom co jsem si tady precetl, ze uz jsou vysledky z Brna, tak jsem se taky podival a zjistil, ze jsem dosahl 560 bodu takze postupuji do druheho kola! mile zjisteni, jinak vsem kdo postoupili blahopreju..!
looser z Brna Mishaaa1 31.01.08 17:19
Nevěšte hlavy, já měla 210 bodů:-D
bodiky xy 31.01.08 17:57
290, hmmmm
Body 290 01.02.08 10:04
Ja taky 290.Jen tak tak...
body iii 01.02.08 10:16
tak já měla 310, nic moc no, ale aspon ze tak:-/...snad to my vzadu doženem v 2.kole...
Body Martina 01.02.08 12:41
Ja měla 330... Vůbec nemůžu věřit, že to je dost... Nezjistili jste někdo náhodou kolik je minimum???
A nevíte jak je to s tou M a Dg, ty prijimacky jsou na fast?
Vloni byl totiž nějaký přípravný kurz na M a Dg, tak právě nevím jestli je to ten co pořádá fast...
hranice na postup P 01.02.08 21:16
Lidičky, neměl jste někdo 280 bodů??? Nevíte, jetli to ještě bylo na postup???
body Eva 01.02.08 23:28
Já mam 490 b. Škoda je, že nám asi nikdo neřekne jaký byl průměr Můžem se jenom dohadovat co je dobrý a co ne !
kolik jde do druheho kola Eva 01.02.08 23:35
Nahoře se někdo dohadoval, kolik lidi jde do druhého kola. Je to opravdu 200 lidí? Máte to někdo ověřené?
Ještě se omlouvám za ten můj "duplikát" nahoře
Body Ter 02.02.08 16:21
tak mam 320 což je asi tak tak...škoda...no snad kdyby to nevyšlo v červnu tak stavarna to jisti....
Prumer? ZUZKA 02.02.08 16:53
No jaky byl prumer to nevim,ale vim ze bodove hodnoceni 1200, jak udavaji, ze je maximum, tak toho nikdo nedosahne myslim ze nejlepe bodovany se pohybuje kolem 700 b.Jinak gratuluju vsem co postupuji a ahoj na druhem kole. A pokud posledni koho brali mel 290 (jak tady ctu) , tak to byla docela velka sance a muselo se do ruheho kola dostat vice nez polovina lidi.
min body Petty 02.02.08 17:30
loni bylo min 270b na postup do druheho kola a znam spoustu lidi, co ses temito body dostali i pres druhe kole a zatim s tim problemy nemaji..takze nikdo neveste hlavu..
Body Trdelnik 02.02.08 17:44
Tak ja mela 250, coz bylo samozrejme malo...Uplne jsem zvrtala perspektivu u toho arch. ukolu, meli jsme navrhnout rozhlednu a tam bylo "dominantni zdurazneni perspektivy" opravdu dulezity, nez kde to melo byt u nejakych mene vysokych staveb, treba te lazenske kolonady. Ale na svou sochu jsem byla celkem pysna Kazdopadne gratuluji vsem,co splnili podkolo a spoustu stesti pti zadavani pr. z deskriptivy, protoze deskriptiva je pro me opravdu spanelska vesnice :-D...
Body Ter 02.02.08 19:16
tak mam 320 což je asi tak tak...škoda...no snad kdyby to nevyšlo v červnu tak stavarna to jisti....
Oprava ZUZKY zp 02.02.08 23:27
Bodové maximum 1. kola je 1000 bodů.
zp Zuzka 03.02.08 10:29
Jo 1000 nebo 1200, to uz je clkem jedno, stejne nikdo takoveho bodoveho hodnoceni nedosahuje ,ale uznavam chybu , tedy alespon predpokladam podle minulych let ,ze ten vrchni se bude motoat kolem 700 (ani to mozna ne) skoda jen, ze hned nenapisou poradi umisteni, bylo by to myslim si fer, kazdy by vedel na cem je.
body ss 03.02.08 14:15
Hm,potesili jste me,uz jsem si rikala,ze jsem nejhorsi s bodovanim(380). Kdo pronesl,ze se musime snazit ve 2.kola...pravda! Kazdopadne preji hodne stesti vsem, co postoupili!
body Andrea 03.02.08 16:20
ahoj, jo ja mela 360 a byla sem na rozhledne. celkem me zajima kolik sem dostala ze sochy a kolik z arch. ukolu.. myslite, ze nam to postou vypisou? jinak taky gratuluji vsem co prosli
výsledkovka P 03.02.08 16:37
Nevíte někdo, jetli se dá někde zjistit celkové pořadí všech??? Je to někde zveřejněno???
re Zuzka Adéla 03.02.08 17:40
No já mám takový pocit (ale ted už jsem z toho taková zmatená) že při prezentaci v aule říkali, že do druhéh kola přijmou kolem 200 lidí, nebo něco ve smyslu 2x tolik, co přijmou doopravdy. Ale ted už si tim jistá nejsem;o)
jeee, nejsem az tak sama , 03.02.08 19:41
ciao, mam 290 bodu. 1.) nemohla sem uverit, ze me berou 2.) nechapu, proc mam jenom 290?! sochu sem mela lip nez vsichni okolo a navrh byl tak nejak prumerny, byla sme pomerne spokojena ... a 290 mi prijde malo, celkem bych rada videla jak to bodovali... protoze v Praze sme mela 28/30... kazdopadne sem rada, ze jsou tu lidi co maji kolem 300 ufff
help Z 03.02.08 21:38
ahojte, můžete mi někdo, prosím říct, jak se na webu zjistí ten výsledek. Opsala jsem si sice kód, ale dopis ležící 300km od mého momentálního místa pobytu jsem si nedočetla. díky
re: jeee, nejsem az tak sama Štěpán 03.02.08 22:16
290 a vzali tě jo, to jsou....ja mam 280 a me nechcou. aááa´, no tak v Liberci musím asi podat sakra jinej výkon
re Help Martina 03.02.08 22:38
https://www.vutbr.cz/eprihlaska/eprihlaska.phtml
tam zadas ten kod a pak dej prohlizet vysledky prijimacich zkousek. urcite uz jsi nedockava...
dík Z 03.02.08 22:58
díky moc. na druhém kole se s váma neuvidím. Nicméně jsem to ani nečekala, protože má příprava byla naprosto nulová....a tak mám 280. good luck všem
asi prvni? Marika 04.02.08 07:40
čau lidi, hranice byla myslim 290- pro prijeti. kamarád mel 890b, ten je dle me prvni.. jinak segra moje 870, kamosi 780,760,740, ja 730b, vim i o 720 atd...tesim se na vas at uz v cervnu nebo zari
jeste.. Marika 04.02.08 07:42
jo a pres talentovky, tusim ze, proslo 200 a pres testy projde stovka
kuku F 04.02.08 14:15
Mě by zajímalo jakym stylem se mělo kreslit aby to zapůsobilo na porotu aby ali tolik boduu jako 800 700 a tak... paac sem si nepripadal na 180 bodu kdyz sem se kukal kolem sebe ale kazdopadne gratuluju vsem prijatyym a preju hodne stestí do dalsího kola :-P
TO Marika g 04.02.08 18:59
A odkad ses? Vy jste vseci chodili nekam do spolecne pripravy...?
g Marika 04.02.08 20:19
z Brna, jo vesměs
marika teri 05.02.08 11:36
Ahoj Mariko,jen si rikam,ze musite byt fakt dobri,poku jste vsichni tak uspeli ale tak to ma byt.Uvidime se vsichni v cervnu.
červen Tadeáš 05.02.08 13:01
Já jsem měl 890 bodů. Desdkriptivu tu mám docela rád, občas přečtu nejaký ten archi-časopis, ale matiku se budu muset našrotit.
Čaute a hodně zdaru v dalším kole.
tadeaš ie 05.02.08 16:51
s 890b můžeš matiku klidně vypustit :D mysli :D
marika a spol Satr 05.02.08 17:32
Jestli je to pravda, že jste byli takhle ohodnoceni,tak blahopřeji už to máte téměř v kapse, měl bych pár otázeček. Co děláte za střední a kam chodíte na kreslení? Znáte přectavenstvo školy? Aspoň jste museli vědět co chtějí vidět za práce a jáké nikoli. Jaká komise vám hodnotila práce? Co jste schytali za návrhy? díky
FA VUT Lukin 05.02.08 19:09
ja mam 620 a celkem me to mrzi.. chtel jsem neco kolem 700b ale snad to nejak dam.. uvidime
to tadeáš Marika 05.02.08 20:51
cau, gratulace! muzu se zeptat odkud ses? jsi chybejici clanek do nasi "top ten"
ps: dekuju, teri
to Satr Marika 05.02.08 23:32
gympl, normální zuška v brně, s těma papalášema si zrovna netykám, ale znám spoustu lidí, co už tam studuje či absolvovalo, ti poradí nejlíp co ano/ne.. byla sem tam druhej den talentovek, čili hudební pavilon (kentus dle mýho názoru), čili komise II. amen
marika teri 06.02.08 10:49
nemas zac,vzdyt je to pravda.Je tu nekdo,kdo byl ve stredu na ukolu rozhledna?
Ted vazne bude zalezet na 2.kole,jak to zvladneme. Myslim si,ze matika a deskriptiva bude pohoda,i test z dejin-podle me.A u pohovoru se hold uvidi co si na nas pripravi za otazky.
marika&spol:890,760... , 06.02.08 15:35
to marika: neni nejkay divny, ze lidi, co se znaji maji vsichni kolem 800 bodu? cili vysoko nad prumerem? navic z Brna? me se celkove nejak to hodnoceni nezda ... jednak takove ty "neoficialni studijni kresby" umoznene nekterym zajemcum ...
max. Zuzka 06.02.08 16:59
Zajdi se tedy zeptat na studijni, kolik mel ten co mel nejvic bodu a pak nam to sem napis....uvidi se....
:):) Miqis 06.02.08 17:49
620 mam ,parada docela
Lukin Lukin 06.02.08 19:13
ahoj Míšo.. to je nečekaný.. já mám taky 620.. a když už, nevíte někdo poradí jaký aspon zhruba bylo.. třeba pro tech 620 b. kamos ma 730 a je na 8. miste...
re ten anonym Marika 06.02.08 21:43
nechapu, jak te to vubec napadlo, kdyz zrovna talentovky na architekture jsou jedna z mala udalosti, kde zadna protekce nemuze byt. prace hodnoti poroty naprosto anonymne, prideluji body pouze cislum, takze nikdo nevi, kdo je jeho znamej, z brna nebo odkudchces. navic na tech prvnich mistech nejsou jen brnaci, sou tam i jini, ale ty neznam.. (jestli to porad nechapes, klidne ti to vysvetlim, proste napr. 12. misto ma treba 6 lidi, kteri ziskali stejny pocet bodu - to placam, jen se to "nekomu" snazim priblizit). takovy kecy cist a jeste se obhajovat, nemam zapotrebi........ tečka
bla bloa bla ! 07.02.08 17:29
protekce byla, je a bude. vsude!!!!
to Marika Lenka 07.02.08 19:07
To cos napsala...myslíš vážně?-........tak mě řekni proč sme připínali ty cedulky na výkresy?.....proč se čísla nerozdali hned....jako tomu bylo v Praze.....a nezalepily se do obálky?....ty fakt věříš že to ihned po zkončení zkoušek odnesli na studijní oddělení....a přiřadili nám čísla?.....fajn je to tvůj názor...ale já tomu něvěřím tomuhle fakt ne......a nejsem rozhodně sama....
To Marika!! Lukin.. 07.02.08 19:16
Mariko! kasli na neho! prece se nebudes otravovat s nejakym kokotem!!
kolik kolik iii 07.02.08 19:52
jak to tak čtu, tak pořadí už je vyvěšený, ja nejsem z brna.Můžete mně teda někdo říct, kolik nakonec postupuje? jsou to ty dvě stovky?díky
to Lenka Hamalidujimuta 07.02.08 20:43
no treba nedavali cisla rovnou proto že si zapamatujes svoje cislo a pak muzes "nekomu" zavolat a rict jaky mas cislo a on az to cislo uvidi ti da trosku vic bodu nez má......?.....a vubec proste pochopte ze Marika proste umí asi kreslit a ta sebranka lidi co maj nad 730 sou machři.....a jestli to nekdo neprenese pres hlavu tak ma smulu...ja mam treba taky min bodu.....ale dokažu pochopit ze nejsem kdovi jakej kreslíř....a vim ze to umi plno lidí lip......a jestli neunesete ze proste mate min bodu nez oni tak si trhněte endoprotézou....
chyba ie 07.02.08 21:15
nejlepší sem já ! ještě o mě uslyšíte :D
have a nice day :d
pořadí? mirekmaso 07.02.08 22:34
ono je někde vyvěšený průběžný pořadí po prvním kole? Já myslel, že každej se dozví jen svůj počet bodů.... můžete mi někdo poradit kde to pořadí najdu - jestli to teda není diskuzní kachna......
reakce na zajímavé příspěvky nika 07.02.08 23:16
Protekce sice byla, je a bude, ale mám takovej pocit, že tady spíš z "někoho" mluví závist. Pochybyju, že by tam celá skupina lidí, který se znaji, takhle "protekla". Chtěla jsem se jen zeptat Mariky, jestli jsi ty a tví kámoši chodily do přípravnejch kurzů na fa v Brně.
xXx Lukas 07.02.08 23:43
uz prestante s tema kecama o tom ze nekdo podplatil porotu! Mariku znam a vim jak kresli a je to celkem krutost.. ti lidi o kterych tam psala sou ze stejne vytvarky a sou na tom vazne HODNE podobne jako ona! ja chodim taky do stejne vytvarky a mel sem jenom 620b ale oni si to fakt zaslouzi uplne vsichni!A kdyz nekdo neumi kreslit tak se s tim musi holt smirit a ne tady psat kraviny... nekdo je proste sikovnej a nekdo kopyto! tak se s tim uz konecne smirte a dejte pokoj!
pořadí pedro gonzales 08.02.08 01:01
Počkejte podle toho co čtu - někde je vyvěsenej pořadník? Někde na fakultě?
marika + lukas ivcica 08.02.08 07:46
decka, to je v poho, z toho si nic nedelejte... existuje strasne moc lidi kteri proste nemaji kriticky pohled na svou praci...a i kdyz je to - s prominutim - humus. - tak si mysli ze jim nekdo strasne ukrivdil...vetsinou jsou to ti, co se tolik nepripravovali a tudiz vlastne jiny nazor nikdy neslyseli... s tim se behem studia na teto skole potkate mockrat. Nezabyvejte se tim a neohlizejte se na to, protoze tim muzete jen ztratit. Makejte dal, at je vic dobrych architektu, zpackany cesky vkus to potrebuje...
kdo to ví, ať odpoví:) irik 08.02.08 12:59
moc nechápu, jak může být mezi lidma, co postupujou, takovej bodovej rozdíl. Podle mýho názoru měla porota u tech prací hodnotit hlavně proporce a perspektivu, což by měly být naše předpoklady pro toto studim. V dnešní době se architektura stejně už ,,kreslit,,nemusí, důležitý jsou pak nápady a kreativita, ktery zpracuje počítač.Taky nesouhlasim s tim, aby se body získané při talentovkách přičítaly k oborovkám.Člověk může přece umět kreslit jak Michelangelo, ale k čemu mu to je pak při studiu, když nesloží zkoušku třeba z matiky bo deskriptivy?
to: irik oldtimer 08.02.08 14:33
Dovoluju si velmi nesouhlasit s myšlenkou, že kreslení není "dneska" důležitý, protože nápady zpracuje počítač. To je nesmysl. Kreslení JE důležité i pro architekta, pokud má být architektura stále ještě výtvarná činnost. Aspoň si neumím představit dobrého(!) architekta, který tvoří ušmudlané, ubáté, amatérské kresbičky s nezvládnutou perspektivou. Takového architekta lituju, pro něho bude ta profese opravdu jenom celoživotní řehole. Na druhou stranu ale třeba může jít dělat stavební dozor
to:oldtimer irik 08.02.08 15:51
Já neříkám, že kreslení pro architekturu není důležité. Samozřejmě že JE!ale stejně tak důežité jsou matika a deskriptiva(k tomu aby architektovi nemusel dělat stavební dozor stavař..Proto si myslim, ze by ve 2. kole měli mít zase všichni stejný podmínky(a ne mít náskok třeba 500 bodů...)Předpokládám, že snad vybrali lidi, kteří ,,zvládnutou perspektivu,, mají...
jen tak Ivet 08.02.08 18:00
Děcka, jak to tady tak čtu, tak jsem si zase musela vzpomenout, na návrh autobusové zastávky, co vedle mě na talentovkách kreslila jedna holka... škoda že jsem nejdou dávat obrázky, určitě tu fotku mám ještě ve starém mobilu. Vypadalo to jako cirkusový stánek, ale nejlepší byl ten panáček, co byl nakreslený vedle něho. Hlavu měl jak balónek na krku stáhnutý šňůrkou a v ruce měl nějakou síťovku (podáno kresbou jak na prvním stupni zš), fakt jsem se musela smát. A jinak se toho tolik nebojte, hodně lidí to jen vyloženě zkouší, takže ty, co mají aspon trochu talentu, vezmou...
pozn ie 08.02.08 20:46
ale děcka , děcka ... architektura neni o kreslení obrázků
spekulace táhnou Satr 09.02.08 11:08
Architekt se musí taky nějak prezentovat před investorem, a to v reálném čase, a jak jinak než kresbou, ukazovat staré vizualizace je sice hezké, ale... Těm kteří se diví, že se nedostali, tak ať se zkusí kriticky podívat na krezby těch úspěšnějších. Opravdu spoustu lidí vůbec nevědělo vo co Go, aneb kdo se o architekturu zajímá, studuje a má talent, tak by neměl mít problém.
tento způsob diskuse.. Marika 09.02.08 12:50
zdá se mi poněkud nešťastným :D dík Lukáši a všichni, co víte. mám pocit, že sem občas píšou lidi, co fakt spadli z Marsu...
ale Mars je taky pěkné místo k žití
diskuse Viktor 09.02.08 14:03
no jak to tak ctu, tak bych nekterym doporucoval, aby se zapojili do diskuse na nejaky jiny web, sama protekce.. Taky by nekdo mohl uznat, ze se da dosahnout tolika bodu kolika zmineni dostali a normalni cestou, za kterou je treba i nekolikaleta priprava.. Sam i kdyz jsem nedostal tolik bodu co oni, tak jim to preju.. nedostal jsem nejmin, ale zas ne tolik co oni! proste byli lepsi a tak to je! nekteri to nedokazou unest, jak tak na to koukam.. jinak vsem hodne zdaru do dalsiho kola.
kresba ie 09.02.08 21:09
myslim , že těžiště leží ve skicách
wow stollson 10.02.08 08:54
Gratuluju všem co měli v talentovkách tolik bodů Já jsem měl jen 240 jelikož jsem to uplně posral ale vzali mě.
Vy co máte těch 800 a víc nemusíte už na matiku atd ani chodit :D
pocitac??? ivcica 10.02.08 09:16
napady ani kraetivitu rozhodne nezvladne pocitac, ten zvaldne akorat tak tebe...budes jeho otrokem a bude ti z toho spatne...uz vidim jak se koncepcne dohadujes s klientem, chces mu neco vysvetlit a rikas pritom....o pardon, prijdte zitra, ja musim nejdriv udelat vizualizaci....
kuk satr 10.02.08 09:46
ivcica měla de fakto na mysli to co já. Jinak nevím jak se mohl "nědko" letos dostat do Brna s 240 body, když byla hranice 290. Myslím si, že už je zbytečné se vyjadřovat k tomu proč měl někdo více čí méně bodů. Hlásíte se i na Veveří?
satr teri 10.02.08 10:19
ahojik,jj,hlasim se i na Veveri kam to doufam, bude uspesnejsi...taky taky?
teri satr 10.02.08 15:18
Taky taky, deď jse jdu duševně uvolnit sportem a pak příjde fyzické kreslení
to satr stollson 10.02.08 17:14
to satr: to bude tím že sem ve druhaku :p
talentovky dastostes 10.02.08 17:23
stollson mal sice 240 bodov, ale pred 2 rokmi, a vtedy bol minimum 230, ale poznam iba jedneho cloveka, ktory sa dostal nad 500 bodov z rocnika, i ked sme sa o tom nejak moc nebavili, tak vsetci mali okolo 300 bodov. Ten kto mal tak vela bodov, bol skoro jednoznacne prijaty, a preto ich bolo aj tak malo. A ta moja spoluziacka , co mala tak vela bodov chodila na doucovanie vytvarnej, kde presne vedeli, co potrebuju pre prijatie a drtili ich tam. Takze je mozne,ze aj tato skupinka brnakov chodila k tej istej pani. A ja si myslim,ze kreslenie je dost dolezite...i ked je to len prostriedok ... ale ved uvidite samy
vývěska P 11.02.08 13:49
Lidi, můžete mi někdo konečně sdělit, kde se dá zjistit celkové pořadí všech lidí??? Je to vyvěšený někde na fakultě??????????????????????????? Díky za odpověď
FAST - architektura peťa 11.02.08 21:10
vidím, že nejsem jediná, kdo se chstá zkusit archi i na stavárně... nevíte, jak to tam probíhá? všichni se baví jenom o FA :O(
to P Mates 12.02.08 13:06
Zajdi se zeptat na studijní ...Velice rádi ti to tam řeknou. Ale musíš mít s sebou flašku , bonbonjera nezabrala
To Mates Miqis 12.02.08 18:15
hh ale byla dobra bonboniera heh.......nu což když ju paní ze studijniho nechtela :D:D
to Mishan Mates 12.02.08 21:00
Ijo no...byla bobrá byla..... stejně, vymetli takhle se všema? bo to někdo ví 100% hmhm?
vysledky ivcica 13.02.08 07:14
ve skole zadny vysledky urcite nevisi, neb jste dostali cisla, abyste to mohli kontrolovat na netu... a podle jakychsi zakonu nemate pravo studovat vysledky ostatnich... a proc vas to vlastne zajima?
info Jan Kratochvíl 13.02.08 11:56
Dle tajemníka FA VUT: z 600 přihlášených postoupilo do dalšího kola přijímacího řízení 241 uchazečů.
Re info Alza 13.02.08 19:49
Nemůžu si pomoc pane Kratochvíle, ale nazdá se mi to jako korektní jednání. Jasně bylo řečeno, že do dalšího kola postupuje 200 lidí. Prosím o reakci.
Přesnější informace Jan Kratochvíl 13.02.08 19:55
Bylo přijato 615 přihlášek, 241 uchazečů uspělo v talentových zkouškách, 358 neuspělo, 12 se nedostavilo a 2 studenti odstoupili. V červnu proběhne další část přijímacího řízení.
P.i. Alza 13.02.08 21:06
To ale stále nevysvětluje...241 studentů. Mohla být snížena hranice bodů pro postupující, či nějaké jiné řešení.
Probůh Karel 13.02.08 22:37
Lidi, neřešte, kolik bodů dostal ten, kolik ten, proč měl víc než vy, proč postoupilo víc lidí, a podobné kraviny. Všichni, kteří jsme se hlásili na tenhle ústav, bysme byli rádi dobří architekti a mě je jasné, že nás všechny sužuje nejistota, jestli se dostaneme dál, nebo ne. Pragmatik s možností neúspěchu počítá a dá si přihlášku na víc škol, osobně se jistím stavebním inženýrstvím, přemýšlím o archeologii a v nejhorším případě to jistí řidičský průkaz skupiny C lol.
K architektuře mám vztah už od základní školy a bude to můj koníček i když se tam nedostanu, rozhodně se ale nemám zapotřebí vztekat jak malý děcko, že je někdo lepší, nejsem zázračné dítě. Jinak jsem samozřejmě závistivý člověk a tajně se zžírám nenávistí ke všem, kteří měl u zkoušek nad 500 bodů .

Zdravím všechny a přeju hodně štěstí a co nejmíň stresu u zkoušek
počet Tomáš Fejkl 13.02.08 22:45
Taky mi to přijde takové divné, že jich postupuju 241, když na dni otevřených dveří jasně řekli, do dalšího kola postupuje dvojnásobek těch, co jsou v jednom ročníku, tedy 200 lidí
Úvaha Jan Kratochvíl 13.02.08 23:03
U hodnocení talentovek jsem nebyl, ale vypadá to, že více studentů mělo stejný počet bodů. Když čtu vaše výsledky, jsou to násobky deseti. Pravděpodobně ve vrcholu Gaussovy křivky bylo více jak 41 studentů...
jan kratochvíl ie 14.02.08 08:14
jan kratochvíl : díky za užitečné, doplňující informace


... rez 14.02.08 11:31
to číslo se i tak trochu sníží například y ty co se dostanou do prahy nebo do liberce a do brna už prostě nepojedou. Třeba já už jsem v Praze (pravděpodobně) . A znám takových víc co už se na Brno vykašlou.
liberec dotazzzz 14.02.08 17:51
lidi víte kdy se dovíme výsledky z Liberce? docela jsem zvědavá....
Jan Kratochvíl Tadeáš 15.02.08 12:01
Jak si přišel na to, že berou do druhého kola 241 lidí. Já už jsem víckrát slišel pouze 100 a z toho berou dále kolem 70 lidí.
Ofyciální informace Jan Kratochvíl 15.02.08 12:54
Přišel jsem na to tak, že mi to sdělil proděkan Hrubý.
re lbc honza 15.02.08 13:59
rikali do tydne na stagu, do 14 dnu postou.
umístění P 15.02.08 20:37
Lidičky, a kde jste zjistili, na kolikátém místě jste se umístili??? Výše někdo psal, že byl na 8. místě apod. Díky za info
don´t worry be happy.... teda aspoň co to de:) suzannka 16.02.08 21:14
tak mi to zabralo docela dost času než jsem všechny příspěvky dočetla.. ale musím říct, že to stálo za to... Já jsem byla na talentovkách v pátek a kreslila jsem prodejní stánek... možná už to, že jsem přišla s tím,že mám skoro jistotu že se nedostanu, přispělo k mýmu nízkýmu počtu bodů. Měla jsem 240- zajímalo by mě, kolik lidí na tom bylo stejně nebo hůř než já, protože jak tu čtu ty vaše příspěvky, kde se hádáte o stovku mezi těmi kdo maj nad 500 tak vám já to můžu jen tiše přát... Ale vím že si za to můžu sama, protože přípravu jsem opravdu docela podcenila... nicméně ve středu to jdu zkusit na Veveří a kdo ví... Každopádně mě mrzí, když někdo ostatní viní z protekce, protože jim závidí jejich dobrý výsledky...já jsem se před zkouškama seznámila s jednou holkou, která je na FA ve druháku a podle toho, co mi povídala, je dost možný že Marika s Lukášem chodí do stejný výtvarky jak tehdy ona... Prostě to chce zajíma se o co přesně na přijímačkách jde a pak hlavně kreslit a kreslit (a neulejvat se jak já...) a pokud ve vás nějakej talent je a věnujete tomu dost svýho času, určitě neskončíte jen tak, že by jste záviděli, těm, co se umístili líp... Všem těm co se dostali přes 290 opravdu gratuluju a přeju hodně štěstí v červnu...
help Ema 18.02.08 15:25
prosím, nemáte někdo zkušenost s psaním žádosti o přeřazení do náhradního termínu talentovek?co přesně bych tam měla uvést?a nějakou tu lékařskou zprávu mám přiložit k tomu dopisu, nebo ji vzít až k talentovkám?dají mně nějak vědět, že to aspoň nějak berou na vědomí?...a jinak je tu ještě někdo marod a bude dělat talentovky na FAST-APS až 28.2??díky
Kuku F 18.02.08 20:29
taky to jedu navstivit v patek na Veveří tak sem na to zvědav
kuk na 2. satr 18.02.08 22:04
Taky jdu na Veveří, nebyl tam už někdo? Jsem celkem zvědavej jaký to tam je.
Re: help P 19.02.08 08:09
Já myslim, že se do té "omluvenky" musí uvést důvod s lékařským potvrzením a do tří dnů od konání přijímaček to doručit. Pokud vim, tak pozvánky na náhradní termíny už nerozesíjají. Jinak je to všechno podrobně popsané na stánkách FASTu ve směrnici pro přijímací řízení.
to: ema Peťa 19.02.08 11:01
ahojky ;o)... mám stejný problém jako ty, ale bohužel na náhradní termín nemůžu - doktorka mě odmítla s tím, že mi dala antibiotika a že mi žádné potvrzení nenapíše... nedá se nic dělat ;o( tak ti přeju hodně štěstí v náhradním ;o)
Praha Klára 19.02.08 17:07
Ahojky!Neznáte někdo zaručený spůsob jak napsat dobře a úspěšně odvolání?Jo a ta hranice na přijetí do Prahy byla 73bodů a nebo se s tím nějak posunovalo?
fast Lili 19.02.08 21:47
ahoj, nechce sem už někdo napsat jaký to je teď na talentovkách v Brně na fast?třeba co se týče té studie interiéru...co je zadaný apod...
re lili huhu 20.02.08 09:13
v pondeli ložnice3x4,utery obyvák,středa nevim,čtvrtek nevim,patek nevim.jinak je to tam v klidku..celkem docela na všechno čas
re satr 20.02.08 10:57
Je tam každý den stejný rozměr pokoje? nebo se mění?
re satr huhu 20.02.08 16:39
no meni se ten obyvak byl vetsi
fast zz 20.02.08 17:21
Ahoj lidi,tak dneska sme měli návrh dětskýho pokoje...rozměry 3x4,,,.........tak hodně štěstí všem
fast emily 20.02.08 19:31
a co ty ostatní úkoly?sedící postava-jako normálně sedí na židli(oblečená)-kluk nebo holka?a ty geom.tělesa-co tam mají?a na jakej se to všechno kreslí formát?díky..
fast kate 21.02.08 16:57
Tak dneska byl studentský pokoj. času je na všechno poměrně dost, ačkoliv si budeze myslet že hodina je málo. Sedící postava je ok, potom ty geom.tělesa a interier.
FAST aaaaaarch 21.02.08 17:24
tři úkoly, ale to máte i v dopise... sedící postava je buď kluk a nebo holka, ale je to vcelku šumák, protože na podobě až tak nezáleží... Geo. těles je asi deset nebo patnáct nahazených různě na sobě a některý na sobě mají čislo nebo pismeno, asi aby to bylo trochu težší... no, a arch. úkol se losuje. A všechno se to kreslí na A1, teda, myslím.. sakra, si vůbec neůžu uvědomit, jak ten papír je velkej.. heh... Tak hodně štěstí všem ! ! ! .... kecám, doufám, že to poděláte, abych tam šel místo vás já!
FASTám, fástám satr 21.02.08 17:45
Toš to byl nějaký upřímný a přející človíček... Moc si ale nedokážu představit že se vše kreslí na A1... A2 bych ještě skousnul Jinak hodina mi moc nepřipadá. Jestliže si nakreslíte pokoj v perspektivě na dva úběžníky přes celý formát pravítkem, už jen to spolkne polovinu času. Jasně že tužkou vod voka není problém to mít do pěti minut. Geometrických tělest je tam taky dost a na stínování nám času moc nedávají a na postavu jsem zvědavej... Stínovali jste interiér?
stejný vetší opitimální nekonvenční pozoruhodný přihlášený.. hyperaktivní lenochod 21.02.08 18:21
Je to A2 na stopro... !!! Času je tolik, kolik chceŠ, tedy, pokud si řekneš, ze to stihneš, tak to stihneš i s esemeskovanim a svačenim, kdyz si řekneš, že je to malo času, tak to malo bude. Hlavně to MOC NEREŠ!!!
sakra satr 22.02.08 13:23
Tak jsem dneska na veveří stutečně moc nestíhal. Postava stínování na 2 věci to stejné tělesa. A2 formát do hodiny se vším všudy a aby to za něco stálo... Mě to připadá málo. Jsem asi šnek, nebo mám nastavenou estetickou příčku někde jinde. Mě se to svoje NElíbilo. Jak jste to stíhali vy ostatní?
papir terii 22.02.08 13:38
tak ja jako nevim,ale co se me tyce - papir byl velikosti B3!! ale musim rict,ze vazne je to klidek a casu dost.
satr: Ty jsi sel na prijimacky az dneska- patek??
tak tak terii satr 22.02.08 16:45
Mé jméno mě v těhlech případech posouvá směrem vzad, jako bych byl vyvrhel společnosti (právě jsem dokoukal film Zabití Jesseho Jamese zbabělcem Robertem Fordem-tak se se nedivte.. úchvatné, deprimující, excelentní, táhnoucí se, neopakovatelné..) Dneska byla kuchyně.
satr Terii 22.02.08 18:11
Nestihal jsi???me to prislo v pohode,i kdyz je pravda,ze ne vsichni na tom byli jako ja, docela mam dobry pocit, coz je ale subjektivni. Urcite jsi to nejak zvladnul. Co ta kuchyne - sedla ti?
terii satr 22.02.08 19:05
Já mám na losovaný témata štěstí. Kuchyň byl snad jediněj interiér který jsem si doma necvičil a ani nepídil po tom jak by moderní kuchyně měla vypadat. Když jsem si psal seznam co tam tak asi bude tak kuchyň jsem si dal z nepochopitelných důvodů do závorky a už se k ní nevrátil Jo sedla. Všechno jsem stíhl, ale... Nechcu se nijak vymlovat, jakože lidé to mají v krvi, když se jim něco nepovede, nebo aspoň si to myslí... Všichni měli hodně rovocenné podmínky, což se třeba nedá říct o Poříčí (můj názor). Je trochu zbytečné o tom tlachat. Působíš dojmem že asi půjdeš do drudého kola, lidem kteří na to mají a zajímají se o arch. tak to přeju. Ti lepší postoupí... ostatní ne.. Jinak se držte při tom nekonečným čekání na výsledky
satr Terii 22.02.08 20:16
Hm,my jsme meli v utery obyvaci pokoj - taky to nebyla vychytavka,kterou bych jsem si nak dukladne prichystala. Ale nak se to stihlo,jen jsem nepochopila, zda to melo byt vyrysovany, ci jakoby nakres od ruky,ale tedka uz to neresim. Stavebka mi prijde proti Porici vic na miste,zas jen muj nazor.
Nechci pusobit dojmem,ze se dostanu do 2. kola,ale prijde mi to tu jednodusi nez na FA. Ale uvidim,cekani na vysledky me nijak neubyji,neresim to. Ale je fajn,ze pak budeme vedet primo zda jsme postoupili a na kolikatem miste primo jsme, to mi prijde fajn. Pak dej urcite vedet - zda jsi postoupil a jak to vypada.
FA Katie 01.03.08 19:54
Tak mám 430 b. a jdeme dál =) netušíte jaké by to mohlo být pořadí? Těším se na vás v červnu! Postava celkem ok, ale návrh jsem si myslela že jsem teda nedala.... Ale jak vidím tak to tak hrozné být nemohlo =)
kdy to bude satr 03.03.08 18:40
Nevíte jestli už ty výsledky ze stavárny jsou někde vyvěšené? Pokuď vím, tak měly být vyhlášené bezprostředně po náhradním termínu, čili pátek. Po nic. Ut? St?...
brzy Satr 05.03.08 09:21
Tak si odpovím sám, bude to tento pátek (ve čtvrtek odpoledne možná).
výsledky FAST P 05.03.08 13:42
Já taky nechápu, proč ještě stále ty výsledky nejsou zveřejněné. Tvrdili, že to bude hned po proběhnutí náhradního termínu, ale nějak jsem asi nepochopila, co myslí tím - bezprostředně (asi týden, 14 dní,...). Už jsem jako na trní.............
výsledky Satr 07.03.08 11:28
Lidičky, tak už jsou výsledky ze stavárny. Ani se mi nechce věřít že jsem se dostal. Zatím jsou jen na stránkách školy... Doufám že to už nebudou měnit.
čau pa 07.03.08 15:04
dostala jsem se na stavárnu do druhýho kola, měla jsem 208 bodů, pište kolik máte vy
vysledky Marta 07.03.08 17:02
tohle vam snad odpovi na veskere dotazy http://www.fce.vutbr.cz/prijimacky/pr-texty/t-2008-vysledky- tz.pdf
Wow pá na druhou 07.03.08 21:44
Ták 208 bodů měla Pavla D. prozatím hájí 6 místo z celkového počtu 277 uchazeču. Nejvíce se vyřádila na postěvě a interiéru... Je to hrozně anonimní, když nenapíšeš svoje jméno, ale jenom počet bodu
to pa pa na třetí 08.03.08 10:01
piste kolik mate vy?...tak tam mas napsany jmena a poradi a pocet bodu...tak se kouknu...nebo myslis ze ti to mame opsat z pdfka sem?
hm pa 08.03.08 12:40
sem netušila že ty výsledky jsou zveřejněný, tak to neřešte
supeeer suzannka 08.03.08 15:49
Ahojky lidičky... tak jsem taky ve druhym kole a nemuzu tomu uveri... ale mela jsem jen 173... ale oz... jsem tam a to je hlavni.... A kolik jste meli vy ostatni? piste piste. zatim pa a tesim se na vas v cervnu:D
výsledkovka X 10.03.08 18:20
podívej se na stránky fakulty - tam jsou jmenovitě zěřejněny výsledky s počtem bodů a můžeš si najít úplně koho chceš podle mě je to protizákonné, ale co - jsem tam, tak to nějak neřešim................
matika Kate 21.03.08 23:27
Nevíte, zda je třeba žádat o prominutí Př.zkoušky na obor architekt. na stavebce v Brně?
to Kate null 22.03.08 17:44
Nevim jak letos, ale minuly rok jsme o prominuti zadat nemuseli, prijimaci test nam automaticky odpustili na zaklade prihlasky na VS
FA VUT jana 23.03.08 15:54
caute decka, ja som prvacka na FA VUT. ako vidim, bodovali vas celkom vysoko tento rok.. ja som mala medzi okolo 350 z talentoviek a dostala som sa. v rocniku nas je 98 a je to tak akurat. povrava sa, ze tak 70% z nas to dokonci. uvidime robila som prijimacky do Prahy, Brna a Bratislavy, vsade na FA technickej univerzity.. a v Brne boli prijimacky najtazsie i najcestnejsie. od kedy sme robili prijimacky my tak sa navyse trochu zmenil system za ucelom uplnej eliminacie korupcie. nakolko bol uspesny neviem, ale ja si myslim, ze uroven v nasom rocniku je velmi dobra. no a kresba je velmi dolezita, decka tak isto vsetko ostatne. prichystajte sa na to, ze budete mat menej casu ako na strednej... ale pravdepodobne vas to bude bavit viac. na FAST nechodte... maju tam dobru menzu, ale FA je lepsia snad sa uvidime na jesen. uz sa tesim na Marenu.. imatrikulacie prvakov.. na to sa mozete zacat chystat uz teraz :D
FA nebo FAST? _ 28.03.08 15:33
čau lidi,
asi máte každý vyhraněný názor jestli je lepší FA nebo FAST obor architektura. Co si o tom myslíte? Mám se teď rozhodovat a pořád váhám. Mezi Brnem, Prahou a stavarnou v Brně. Někdo říká, že fast není na té stejné úrovni (jde to ale po par letech existence vubec posoudit?), ale na druhou stranu prej ateliéry chcou víc ty z fastu ... Co myslíte, kam mi doporučíte? (a prosím o konstruktivní odpovědi, neodůvodněné nadávky na jednu školu mi nepomůžou). Diky
FA :-) Petty 29.03.08 19:26
Jj, taky uz se na tu pristi Marenu tesim, ta nase byla hodne dobra, to s tebou, Jano, souhlasim . Jinak si myslim, ze letos podle toho jak to ctu davali mnohem vic bodu jak loni. Neznam tedy vsechny vysledky z talentovek soucasnych prvaku, ale co jsme se tak zbezne bavili, tak vetsina mela kol 400b, nad 500b byly spise vyjimky a hodne lidi melo i to minimum 270b. Mne se tehda talentovky moc nevyvedly (byly prvni a nervy celkem pracovaly) a dostala jsem jen neco kolem 300b, uz presne nevim. Sice nejsem nejakej extra talent, ale napr. na FASTu jsem na talentovkach skoncila druha. Holt tam jde vic tech lidi , co si netroufne na FA a tak to zkousi aspon tady. Takze ti z vas, u kterych zapracovaly nervy a nedostali se na FA maji na FAST velkou sanci. A podle toho, co jsem slysela od znamych co jsou na FASTu, tak to urco neni skola k zahozeni. Stejne nakonec jde nejvic o to, jak na sobe pracujete vy sami .
Hlavne predem pocitejte s tim, ze na FA se moc nevyspite. Sotva dodelate jednu vec, uz jsou tu haldy dalsich a tak to nakonec dopadne tak, ze vikendy stravite u rysovani a pres tyden si libujete,kdyz jdete spat o pulnoci a ne ve tri rano ( s tim, ze ale pak stavate na 8hod a skolu mate od pondeli do ctvrtka nebo patku) Staci aby se neco odevzdavalo do pozemaku a tri dny nemusite temer spat nebo proste nejdete spat vubec a dospavate to rano na prednaskach, kdyz teda jeste nerysujete ..tim vas ovsem nechci odradit, protoze i presto je tato skola fakt super a prinasi spoustu novych a zajimavych veci...ja bych rozhodne uz nemenila..a i za to, ze se nekdy moc nevyspim Takze se snazte, at se vsichni dostanete a my se na vas o Marene budem moct jit podivat
FAST architektura P 06.04.08 14:20
Ahoj, jak tady sleduju tu debatu, tak mě napadá další otázka. Neíte někdo, jestli je po vystudování FAST obor Architektura možné získat titul Ing. arch. ? Já jsem totiž slyšela, že stdenty FASTu nechcou mezi sebe vystudovaní FA moc brát. Prej tě pak neuznají do komory architektů a nemůžeš teda pracovat jako svobodný architekt. Nemáte s tim někdo zkušenost??? Díky moc za odpověď...
Ostrava cacorka 10.04.08 14:27
Ahoj, chtěla bych se zeptat na názor na vysokou školu v Ostravě. Všichni diskutují pouze o Brně nebo Praze a co Ostrava. Jaká je tam kvalita?
Ostrava tt 11.04.08 22:40
Já si myslím, že kvalita architektury v Ostravě je velmi pochybná. Znám jednoho kluka, který tam studuje obor Architektura a stavitelství....no co vím, tak mají oproti normální stavárně trochu výtvarky, ale jinak nic moc.
to petty sissi 12.04.08 17:37
co myslíte tou Marenou?....jinak to jeto tam fakt tak náročný, že skoro nespíš?to není čas na ňáký jiný aktivity?nestráááš;(....
VUT FA alebo VSVU Bratislava? edie 12.04.08 20:01
ahoj, chcel by som sa vás opýtať, na ktorú týchto škôl by ste išli?
Na VSVU ma zobrali, idem však ešte skúsiť druhé kolo na VUT FA. O VSVU viem pomerne málo, preto by mi pomohol váš názor. Ktorá z nich je podla vás lepšia?
všbo cácorka 13.04.08 20:36
takže myslíte, že nemá cenu nastoupit do ostravy?
VŠB tt 14.04.08 19:23
Těžko říct, jestli to má nebo nemá cenu. Každopádně tam není navazující magisterský program Architektura a stavitelství. A je trochu divné, že berou na architektonický obor jen podle průměru, bez talentovek.
VŠB MM 15.04.08 18:14
Mno já jdu na Báňu páč jsem se do Brna nedostala..Jasně, je to taková záchytná stanice pro ty co nechtějí pracovat a na jinou školu se nedostali, ale pořád tak nějak doufám, že úroveň bude lepší, než jak se všude uvádí. Přijmou každého, to není umění se tam dostat, umění je se udržet. Ostatně je to tak na většině VŠ...Každopádně jestli to tam bude moc zlý, za rok dělám zkoušky do Brna znova.
Ova hrnek dobře vychlazené horké čokolády 15.04.08 19:14
ja znám pár lidí, kteří v ově studujou, a je pravda, že kreslit moc neumí, teprv se to učí na druhou stranu se říká, že je tam pár dooost velkých kapacit mezi profesory... a taky by se v nejbližších letech měl otevřít i navazující magisterský program... V neposlední řadě je nutno podotknout, že veškeré architektury v téhle zemi začínaly kdysi podobně - ze stavební fakulty se odpojil nejdříve obor a postupem času, až si vybudoval zázemí, vznikla fakulta... Takže třeba i tady jednou bude něco podobného...
VŠB cácorka 16.04.08 06:28
No taky doufám, že to tam nebude tak hrozné, jak se říká.... a fakterm je, že se dá za rok někam přestoupit, pokud se zadaří.. takže všem hodně štěstí....a velkou výdrž.
prestupy katka 16.04.08 13:33
no minimalne u nas na fa cvut prestupy vidi neradi , co z v podstate znamena, ze prestoupit se neda. divila bych se, dkzyby jine fakulty na tom byly vyrazne jinak
mat/dg i_e 22.04.08 21:06
zdravim všechny , enem sem se chcel voptat těch , kteří huš přijímačkama prošli , jak to jako je s obtížností tady těch dvou předmětů u zkoušek ? ... jestli sou tam příklady s vychytávkama nebo nějaký vobyč ... myslim , že dybych dostal třeba v dg řez válcem s podstavou v obecné rovině a výškou která s tou rovinou svírá nějakej uhel a to celý řízlý další rovinou byl bych přesně tam kde sem nechcel ... nebo jeslti je tam něco normálnějšího ...
skola barbora 01.06.08 18:27
ahoj ludia..moc drzim palce na druhom kole...ja som na fa v brne a je to tu super, oplati sa...ti co hovoria opak zavidia..ale ak sa aj nedostanete sem ale na inu skolu architektury...napr. do bratislavy, prahy alebo na fast do brna...je jedno na ktoru skolu chodite , ale ako sa snazite...kreslenie nie je najdolezitejsie, najdolezitejsie je vsetko sklbit spolu a ist si za svojim cielom...iba skola z ludi dobrych architektov nerobi!!!..tak sa drzte
mat/dg simka 01.06.08 18:28
matika lahka...deska tazsia..mne moc pomohla kurzy co su na FA..lebo vzdy tam davaju podobne priklady
Výsledky 1. podkola - Talentová zkouška merry 31.01.09 08:53
delala jsem taky prijimacky 15.1. a chtela bych se zeptat,jak jste dopadli?
Výsledky 1. podkola - Talentová zkouška thomas 03.02.10 00:06
945 bodů, postup

Přidat příspěvek
Předmět:
Autor: Email:
Diskusní příspěvky vyjadřují stanoviska čtenářů, která se mohou lišit od stanovisek redakce. Všechny příspěvky musí být schváleny redaktorem dříve než budou zveřejněny.

Redakce archiweb.cz ctí v maximální možné míře svobodu slova, nicméně ve vyjímečných případech si vyhrazuje právo smazat nebo opatřit komentářem příspěvek, který se netýká tématu diskuse, porušuje platné zákony ČR nebo dobré jméno portálu, obsahuje vulgarismy nebo má reklamní charakter.
Burza práce
Aktuálně
Kalendář akcí
arrow
Prosinec 2017
arrow
Denní zprávy
e-SHOP
BLOG - poslední články
Poslední komentáře
BLOG - poslední komentáře
TOPlist © archiweb.cz 1997-2017
Všechny materiály zveřejněné na těchto www stránkách podléhají autorskému zákonu (č.121/2000 Sb.). Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.
archiweb.cz využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ČTK.