Do not follow this link, or your host will be blocked from this site. This is a spider trap.
PŘIHLÁSIT SE  (trvale)
Uživatel:
Heslo:
Zapomněli jste heslo?
Registrace nového čtenáře
archiweb

HLEDEJ v sekci     
Jednací prostory Publicis One

Autor: Studio Reaktor | Jakub Heidler, Jan Kačer, Pavlína Weissová
Spolupráce: Kateřina Stiehlová, Matej Marada, Michal Rouha
Adresa: Jankovcova 1114/23, Holešovice, Praha, Česká republika
Realizace: 2017

Setkání architektů s klientem bylo tradiční. Kafe, voda, sepsané zadání a 20 minut času na vysvětlení.  Úkol zněl jasně - vytvořit nové jednací prostory ve tmavém sklepním podlaží průmyslové stavby. Mohli jsme navrhnout obyčejné, klasické "jednačky". Takových už bylo hodně. Ale papír snese všechno, a tak jsme osvícené jednatelce představili první skici. A povedlo se.

Po otevření dveří výtahu vás světelné linie tmavých stěn navedou tím správným směrem, na jednání se společností Publicis One. Vstupujete do kontrastně bílého prostoru, z recepce vás oslní reference klientely, která zde byla před vámi. Skrze průhledy je možné pohlédnout do dalších částí interiéru.

V hlavním sále stojí barevný hrdina. Je slepený ze storyboardů, které mediálka používá k prezentaci kreativních kampaní. Je nasvětlený jako modelka, aby vynikla jeho důležitost. Musí být pořádně rozkročený, mohutná bedra ponesou tíhu velkých rozhodnutí a podpisy dlouhých kontraktů.

Menší jednací místnost je určena svižnému brainstormingu. Dlouhá role papíru a plno prázdných kartonových rour tvoří konstrukci stolu připomínající válce v tiskárně, vznik tištěného média. Vezmi si žlutou tužku a namaluj si…harmonogram investic.

Volný prostor spojující všechny místnosti je vyplněn barevnými pufy potištěnými symboly sociálních síti, blogů, diskusních platforem. Můžete posedávat, válet se v polstrovaných nikách, sepisovat mindmapy a myšlenky na chytré zdi. Zde je místo setkávání a odpočinku, prostor pro kreativní nápady. 

Pokusili jsme se promítnout hlavní pracovní náplň a myšlenky mediální společnosti do interiéru. Při návštěvě bude na první pohled jasné, kde se nacházíte, kdo v daném prostoru sídlí, jak se prezentuje. Navrhli jsme vzhled jednacích místností v neutrálních barvách bílé a šedé. Prostor tak neruší a je připravený na nové zadání, vnímání klienta, jeho potřeby a sdělení.  Drobné doplňky a nábytkové kusy jsou pak kontrastní, výrazně barevné. Každá místnost má svou tématiku, která odpovídá hlavním odvětvím mediální společnosti - print media, social media, TV media.













Zdroj: autorská zpráva
Vložil: Jan Kratochvíl, 15.04.17
Návštěvnost: 9376 čtenářů
Sdílet: 
Poslat odkaz na tuto stránku e-mailem
Vaše jméno Vaše emailová adresa
Váš vzkaz
Na tyto adresy (oddělte čárkou)   
Komentáře
Předmět Autor Datum
Dobrá práce 20.04.17 08:07
show all comments add comment
Burza práce
Aktuálně
Kalendář akcí
arrow
Prosinec 2017
arrow
Denní zprávy
e-SHOP
BLOG - poslední články
Poslední komentáře
BLOG - poslední komentáře
TOPlist © archiweb.cz 1997-2017
Všechny materiály zveřejněné na těchto www stránkách podléhají autorskému zákonu (č.121/2000 Sb.). Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.
archiweb.cz využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ČTK.