Do not follow this link, or your host will be blocked from this site. This is a spider trap.
PŘIHLÁSIT SE  (trvale)
Uživatel:
Heslo:
Zapomněli jste heslo?
Registrace nového čtenáře
archiweb

HLEDEJ v sekci     
Original Identity Pardubice

Autor: muon | Jiří Zhoř
Spolupráce: Klára Holanová
Adresa: AFI PALACE, Masarykovo náměstí 2799, Pardubice, Česká republika
Web: www.originalidentity.cz
Investor: Original Identity s.r.o.
Realizace: 2010 Užitná plocha: 125 m²

Celkové zadání vzešlo od investorů, kteří mají v dané oblasti profesní a obchodní zkušenosti. Jedná se o klienta, který se rozhodl založit síť prodejen se značkovým oblečením zaměřenou především na denim.  Doposud realizované prodejny jsou umístěny v nákupních centrech. Z hlediska realizací obchodních jednotek jsou nákupní komplexy zatíženy specifickými pravidly, často určenými vizuálními, stavebními a bezpečnostními manuály. Na klienty a realizační tým jsou kladeny zavazující požadavky na termíny a pravidla realizace. Doba od návrhu, výroby, montáže a otevření je tak často krácena na čtyři týdny včetně časových prodlev schvalovacích procesů ze strany managementu centra a příslušných úřadů.
Navržený korporátní styl je založen na soběpodobném vizuálním charakteru jednotlivých prodejen.
Obchodní jednotky jsou řešeny ve vztahu ke konkrétním prostorům, které svými vstupními parametry udávají prostorovou a vizuální modifikaci. Tímto procesem vznikají individuální řešení, která si uchovávají svoji identitu.
Určujícím momentem se stává práce s měřítkem vkládaných objektů, které v každém jednotlivém prostoru tvoří konkrétní - zapamatovatelný centrální element.

V případě obchodu v Pardubicích je realizován jako centrální motiv kontejner, který se chová  jako nezávislý prostor v daném prostoru.  Obchodní jednotka je charakteristická svým rohovým umístěním do pasáže obchodního mola. Důležitým bodem bylo řešení celoprosklených výkladců, které je založeno na instalaci trámových stěn, vymezující tyto funkce: dávají nerušený prostor aktivní prezentaci korespondující s celkovým vizuálním stylem a umožňují průhled dovnitř. V rámci výměny interiéru došlo k otevření venkovní výlohy a celkového prostoru prodejní jednotky do uliční zóny.

Vzhledem k sortimentu nabízeného zboží převážně denimu, který při finální výrobě prochází destrukčními procesy a ručním zpracováním je zvolena autentická povaha použitých materiálových variant, které svoji syrovostí a naturálností tento vizuální efekt podporují. Jedná se zejména o černou ocel, nerez plechy, masiv dubové hranoly a průmyslové překližky.  Materiály jsou vybírány s důrazem na další použití nebo recyklaci. Řešení se zejména vyhýbá sádrokartonovým systémům, laminovaným nábytkovým sestavám, a dekoračním texturám, které jsou v nákupních centrech masívně používány. Osvětlení a některé interiérové prvky jsou recyklovány ze skladových zásob investora.
Zdroj: autorská zpráva
Vložil: Jan Kratochvíl, 28.09.10
Návštěvnost: 60565 čtenářů
Sdílet: 
Poslat odkaz na tuto stránku e-mailem
Vaše jméno Vaše emailová adresa
Váš vzkaz
Na tyto adresy (oddělte čárkou)   
Komentáře
Předmět Autor Datum
show all comments add comment
Burza práce
Aktuálně
Kalendář akcí
arrow
Listopad 2017
arrow
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
Denní zprávy
e-SHOP
BLOG - poslední články
Poslední komentáře
BLOG - poslední komentáře
TOPlist © archiweb.cz 1997-2017
Všechny materiály zveřejněné na těchto www stránkách podléhají autorskému zákonu (č.121/2000 Sb.). Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.
archiweb.cz využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ČTK.