Do not follow this link, or your host will be blocked from this site. This is a spider trap.
PŘIHLÁSIT SE  (trvale)
Uživatel:
Heslo:
Zapomněli jste heslo?
Registrace nového čtenáře
archiweb

HLEDEJ v sekci     
ADBC - adi dassler brand center

Autor: querkraft architekten
Adresa: Olympiaring 2, Herzogenaurach, Německo | mapa
Web: www.adidas.com
Investor: adidas AG
Náklady: 30 000 000 Euro Projekt: 06.2004
Realizace: 04.2005 - 04.2007 Soutěž: 2004
Užitná plocha: 12158 m² Plocha pozemku: 15500 m²

„Krédo 'forma sleduje funkci' vede k jednoduchým a odvážným konstrukcím, v nichž se střetávají všechny funkční požadavky. Charakteristickými výrazy jsou jednoduchost, jasnost, sériovost, funkčnost, jedinečnost a nepředvídatelnost.“
Gerd Erhartt

Značkové centrum adidas nabízí vysoce kvalitní výstavní sál o celkové ploše pokrývající 12,500m², který je ideálním místem pro představování hodnot, konceptů a inovací produktů značky adidas. Po vstoupení do budovy se otevře 2,000m² velký prostor podobný hledišti, odkud jsou návštěvníci dále zváni do výstavních místností, konferenčních sálů a prezentačních oblastí. Na ploše 5,000m² si mohou maloobchodníci a návštěvníci prohlížet kolekce tří divizí značky adidas (sportovní výkon, sportovní dědictví a sportovní styl). Značkové centrum adidas také nabízí 'chodník slávy' zdůrazňující historické milníky a budoucí inovace adidas. Jedním z charakteristických rysů je také nejdelší stěna z příhradové konstrukce na světě a nejmodernější konferenční místnosti pokrývající plochu 1,100m².
adidas

Vítězství v soutěži na Adi Dassler Brand Center bylo pro querkraft architekten odrazovým můstkem na mezinárodní scénu. Jejich projekt byl na počátku roku 2004 vybrán z celkem 368 soutěžních návrhů. Jednoduchý obdélníkový půdorys s jedním mírně povytaženým rohem vyzařuje klid a sílu. Svými hranami se vztahuje k okolním stavbám nacházejícím se ve firemním areálu. Černá skleněná fasáda zrcadlí okolní krajinu. Vše podstatné se však odehrává uvnitř, hlavně pak v tzv. 'agoře' se stěnou složené ze čtyřiadvaceti projektorů, kde se budou odehrávat prezentace, výstavy sportovních kolekcí, připomínat historické úspěchy a představovat nové marketingové strategie firmy.
Rytmus bílých ocelových rámů vynášejících stavbu je sofistikovaným způsobem narušován, takže se uvnitř dynamicky působící budovy nikdy nebudete nudit.
Autor: Petr Šmídek, 28.05.09
Návštěvnost: 44491 čtenářů
Sdílet: 
Poslat odkaz na tuto stránku e-mailem
Vaše jméno Vaše emailová adresa
Váš vzkaz
Na tyto adresy (oddělte čárkou)   
Komentáře
Předmět Autor Datum
show all comments add comment
Burza práce
Aktuálně
Kalendář akcí
arrow
Březen 2017
arrow
Denní zprávy
e-SHOP
BLOG - poslední články
Poslední komentáře
BLOG - poslední komentáře
TOPlist © archiweb.cz 1997-2017
Všechny materiály zveřejněné na těchto www stránkách podléhají autorskému zákonu (č.121/2000 Sb.). Publikování nebo šíření obsahu je bez písemného souhlasu provozovatele zakázáno.
archiweb.cz využívá agenturní zpravodajství ČTK, která si vyhrazuje veškerá práva. Publikování nebo další šíření obsahu ze zdrojů ČTK je výslovně zakázáno bez předchozího písemného souhlasu ČTK.