Design výrobků společnosti Apple se vyznačuje maximální jednoduchostí a dokonalostí. Právě design v propojení s geniálním marketingem je klíčem úspěchů této společnosti ať již v segmentu osobních počítačů nebo hudebních přehrávačů (a v poslední době i mobilních telefonů). Je zcela logické, že značkové obchody Apple svým vzhledem odpovídají v nich nabízeným výrobkům.
Architektonická kancelář Bohlin Cywinski Jackson spolupracovala se společností Apple na návrzích hned několika nejvýznamnějších obchodů. Patří mezi ně napřklad Apple Store v New Yorku v SoHo a na Páté Avenue, v Los Angeles, San Franciscu, Chicagu, několik obchodů v Japonsku či první Apple Store v Londýně na Regent Street.
Dominantním prvkem v obchodech Apple je obvyklé high-tech sklěněné schodiště. Kromě skla v interiéru převládá nerezová ocel, kámen a jednoduchý dřevěný mobiliář. V prostředí, navozující pocit dokonalosti a čistoty, pak vynikají samotné produkty.
Jednoduchost se promítá i do exteriéru, kde obvykle dominuje obrovské bílé nakousnuté jablko umístěné v rozměrné nerezové ploše, pod kterou se nachází prosklený vstup do obchodu.
Nejznámějším obchodem Apple je newyorský Apple Store na Páté Avenue. Interiér je přesně v duchu všech ostatních obchodů a dominuje mu opět high-tech točité schodiště a prosklený výtah. Na rozdíl od ostatních obchodů je ale v tomto případě umístěn pod úrovní terénu před mrakodrapem společnosti General Motors. Nad povrch vystupuje pouze vstup ve tvaru velké skleněné krychle o straně bezmála 10 m, kterou architekti z kanceláře Bohlin Cywinski Jackson navrhli spolu se statikem Eckersly O`Callahanem, který se návrhem skleněných konstrukcí specializuje. Uvnitř zdánlivě levituje logo Apple. Takto koncipovaný vstup přitahuje pozornost potenciálních zákazníků a přitom díky své transparentnosti minimálně narušuje okolí. Příznivcům značky Apple může tato krychle navíc připomínat velmi originální design počítače
Apple Power Mac Cube, který byl předchůdcem dnešních Maců Mini.
Šéf společnosti Apple Steve Jobs před otevřením Apple Store na Páté Avenue poznamenal:
"Náš první newyorský obchod jsme otevřeli v SoHo v roce 2002 a byl to úspěch, jaký jsme nečekali. Nyní se již nemůžeme dočkat, až otevřeme náš druhý obchod v New Yorku na Páté Avenue. Díky vynikajícím službám a výhodnému umístění předpokládáme, že se tento non-stop otevřený obchod stane oblíbeným nejen pro obyvatele New Yorku, ale i pro lidi z celého světa."